Jammer dat ze zulke kortingen niet voor andere synths rekenen
Ik weet niet meer waar, maar ik heb ergens een review van de Neuron gelezen en die loog er niet om....was echt behoorlijk negatief en in ieder geval niet zonder onderbouwing. Ik geloof dat het Bluesynths was oid.
Zou deze synth gewoon tegenvallen, ook qua verkoop dus? Kan bijna geen andere reden verzinnen voor zo'n dramatische prijsdaling.
Origineel geplaatst door Hooihuis Jammer dat ze zulke kortingen niet voor andere synths rekenen
Ik weet niet meer waar, maar ik heb ergens een review van de Neuron gelezen en die loog er niet om....was echt behoorlijk negatief en in ieder geval niet zonder onderbouwing. Ik geloof dat het Bluesynths was oid.
Zou deze synth gewoon tegenvallen, ook qua verkoop dus? Kan bijna geen andere reden verzinnen voor zo'n dramatische prijsdaling.
Als die hardware versie hetzelfde klinkt als de VST versie, dan vind ik het nog steeds erg veel geld. Ik heb de VST versie toen ook gekocht voor die dumpprijs van € 149,- en het enige wat me er van bijgebleven is, is kille koude krakende digitale meuk. Okay, ook wel goeie sounds, maar het negatieve overheerst nogal. Vraag me ook af of ik hem ooit nog zal gebruiken.
In de Sound On Sound waren ze ook niet erg enthousiast terwijl dat toch wel positivo's zijn. Ze vonden het een erg interessante synth maar met vele bugs. Die zullen er vast niet uit zijn. Maar wellicht kan een bezitter hier op het forum ons na-praters corrigeren ?
Mij is bijgebleven dat de klank / geluiden (de presets al!) erg mooi waren, alleen dat SUPERirritante laden van de geluiden, dat veels te lang duurde...
Het ontwerp/uiterlijk deed mij persoonlijk een beetje.. 'goedkoop' aan, echt MOOI vond ik 't niet:
De mogelijkheden van deze synth zijn alleen wel redelijk goed, volges mij..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.