• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop [Yamaha A4000]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

juggernaut

Nieuwkomer
ik verkoop m'n Yamaha A4000 sampler, wegens geplande aankoop MPC4000 en heb 1)niet twee gelijkaardige samplers nodig en 2) CASH nodig

PERFECTE staat, nooit studio verlaten, kostte 1520 euro

+ 64 MB ram (niet zomaar Simms, maar aanbevolen door Yamaha, dus duur...was 350 euro)

+ interne SCSI harddisk 3.5 gigabyte (kostte nieuw 180 euro)

+ externe SCSI CD-rom Plextor ,custom build (nieuwprijs was 290 euro)

+ 10 CDroms met Yamaha library

+ manual, originele verpakking,...

ik doe 'em alleen weg voor serieuze prijs, anders hou ik hem, heb er bijna twee jaar geleden veel voor betaald

prijs nieuw was dus 2340 euro nu 1600 euro

en ik heb nog steeds een A3000 met 64MB Ram en 1GB interne HD te koop voor 650euro

Re: Te Koop [Yamaha A4000]

Origineel geplaatst door juggernaut
externe SCSI CD-rom Plextor ,custom build (nieuwprijs was 290 euro)

Hoi Juggernaut, wat bedoel je met custom build ? In welk opzicht verschilt jouw drive dan van de gewone versie?

ja ok, 'custom build' klinkt wat zwaar, ik bedoel gewoon dat ik bij de winkel waar ik 'em gekocht heb, een ext cdrom heb laten in elkaar zetten, met casing, scsi in-en uitgang, audio uitgangen, terminator. ze hebben die voor me laten maken

Bedoel je een 19" rack casing? Dus de winkel heeft een interne drive genomen zonder behuizing, en die dan ingebouwd in een 1-unit 19" rack dat je dan boven of onder je sampler kan plaatsen in je rack?
Heb je daar misschien een foto van?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back