• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

T.K. mooiste alpha juno 2 ooit en compleetste

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

anoniempje

hobby knooier
ja de kogel is door de kerk

ik doe mijn lievelingetje weg, hij staat hier alleen maar voor de nostaldgie en m,n jeugdsentiment en dat vindt ik zonde

dus Alpha juno zeer compleet in nieuwstaat, spierwitte toetsen, geen krasjes, zit backlight op, aftertouch, de stemmen, en membraamknoppen, volume schuif alles is helemaal 100 procent

er zit bij:

de originele roland juno 2 doos
origineel roland juno 1/2 nederlandse handleiding
origineel roland juno 2 engelse handleiding
origineel roland pedaal
origineel roland memory cartidge M-64c inclusief eigen origineel roland doosje en zakje
zwarte precies op maat gemaakte stofhoes

ik doe hem alleen weg aan synthforum en het liefst ook een lief hebber, dus heb je al een juno2 maar wil je er wel eens een keer eentje in absolute nieuwstaat doe dan je ouwe weg en neem de mijne

dus te ruil juno 2 en eventueel ook nog een akai s2800

ik ruil de juno graag tegen een rozzbox ben ook op zoek naar een lexicon mpx1, sherman filterbank 2, nordlead 2

Attachments

• dscf0006k.jpg
    dscf0006k.jpg
    47,8 KB · Bekeken: 79
nog een met de stofhoes erop

Attachments

• dscf0009k.jpg
    dscf0009k.jpg
    46,6 KB · Bekeken: 72
23:07:12 [C738] HAAAAAAAAAAAAANZZZZ!!!
23:07:16 [C738] geen vraagprijs!!!

corr 370 euro maar ga eerst toch echt voor ruil want het geld brand eerder op dan spullen

mag op slot de juno blijft hier staan, aangezien de associorres en conditie van de juno schijnbaar niet meer waard is dan 200 euro, ga opzoek naar een pg-300 om het compleet te maken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back