Atari HD gevraagd

Status
Please reply by conversation.

JEFReak

Stamgast
Omdat ik van MR shortwave een eigen thread moet maken, bij deze. :frons:

Ik zoek dus een Atari st 1040 harde schijf. Of eventueel lege disks.

Lege disks zijn toch geen probleem? Bedoel je DD-floppy's?

Je kunt ook HD flops gebruiken door het open gaatje even af te plakken met stukje tape en dan als DD te formatteren.

okee! dus dan kan ik gewoon de 1,44 disks gebruiken?
Ik ga het morgen proberen. Thanks

dd

dd

Origineel geplaatst door shortwave
Lege disks zijn toch geen probleem? Bedoel je DD-floppy's?

Je kunt ook HD flops gebruiken door het open gaatje even af te plakken met stukje tape en dan als DD te formatteren.

Goeie tip Thanks

Moet je dus wel even dat open gaatje aan de rechterzijde op die flops dichtplakken... dus het gaatje aan de andere zijde van de disk dan het beschermings-palletje dat je heen en weer kunt schuiven.

maar als je wil heb ik ook nog een 32 mb (da lijkt weinig, maar da is t dus nie he) harde schijf voor je
mag je meteen monitor en alles bij hebben voor een goed prijsje.

Origineel geplaatst door shortwave
Moet je dus wel even dat open gaatje aan de rechterzijde op die flops dichtplakken... dus het gaatje aan de andere zijde van de disk dan het beschermings-palletje dat je heen en weer kunt schuiven.

Als je ze alleen maar gebruikt in de ST dan hoef je ze niet af te plakken, want een DD-drive checkt dat gaatje niet (dat kenden ze nog helemaal niet toen die drives gemaakt werden). Het is wel belangrijk af te plakken als je die floppen gaat uitwisselen met een PC, want als die dat gaatje ziet zal hij hem als HD proberen te lezen.

Origineel geplaatst door tjebbestorm
dude heb er hier 1 staan kom maar halen
ben ik er tenminste van af
8)

Okee relaxt compleet? met scherm en atari relaxt. Kom snel langs.

Status
Please reply by conversation.
Back