screenshots/ software-editor mpc's....

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Zijn de software editors voor de mpc reeks ( 2000-1000-4000 ) wat ? kun je daar de gehele mpc viritueel mee bediennen ??

weet iemand een site met screenshots van de editor behoorde bij MPC XXX ?

1. jawel...
2. niet alles (velocity -> filter niet bijvoorbeeld)
3. je kunt de demo installeren en 30 dagen gebruiken zonder beperkingen

zelf heb ik 'm pas sinds kort (25 euro). Globaal editten van veel pads tegelijk gaat nu best snel, maar fine-tunen doe ik nog altijd in de MPC zelf. Ben er wel blij mee...

Aksys voor de mpc 4000 is best uitgebreid
.. je kan de multimixer bedienen
.. je kan alle parameters vd programs bedienen
.. je kan met een audio editor je samples editten

.. je kan de sequencer niet bedienen
.. de fx ook niet dacht ik .. nog niet geprobeerd

Topnotch! :okdan:

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
Aksys voor de mpc 4000 is best uitgebreid
.. je kan de multimixer bedienen
.. je kan alle parameters vd programs bedienen
.. je kan met een audio editor je samples editten

.. je kan de sequencer niet bedienen
.. de fx ook niet dacht ik .. nog niet geprobeerd

Topnotch! :okdan:

Als het zo Topnotch is waarom heb jij dat ding dan constant in de verkoop staan? :D

Is een grapje he.....maar als je antwoord wilt geven prima.

ik heb het over aksys .... toch?
ik heb al lang zin in een mv8000 ....
... maar de mpc blijft toch hier... ... Ik kan de machine gewoon niet verkopen.. ik krijg het niet over mn hart! ik zou niet zonder kunnen. hij klinkt als de beste .... ik verander steeds van gedachte.. opt laatste moment. Onlangs was hier een nederlander komen kijken naar de mpc. en hij ging buiten zonder de machine. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor! ;)
en al bij al is de mpc4000 zeker topnotch!
ik wil nog zeker de mv eens een paar weken testen maar ik zou er mn mpc niet voor kunnen opofferen.
ik kan hem ook nooit achterlaten in andermans studio na een jamsessie... hij moet steeds meteen mee terug naar huis! :luv:

... ik weet echt niet waarom iedereen het een kutbak vindt... bij mij is hij twee of drie keer gecrashed (in twee jaar) .... enkel als ik een verkeerde sample voorbeluisterde of importeerde.. OS1.71 (het laatste nieuwe) is rommel ... maar 1.52, 1.60 & 1.70 is :okdan:
het controlepaneel en de usb poort vooraan is wat kitch en plastic fisherprice achtig maar hij leeft nog en als er iets stuk is maak ik het gewoon zelf 8)

Laatst gewijzigd:
Re: screenshots/ software-editor mpc's....

Origineel geplaatst door jaccis
de gehele mpc viritueel mee bediennen ??

Waarom zou je een hardware sequencer / sampler uberhaupt via een computer willen bedienen?
Dat ding is gemáákt om zelfstandig te draaien.
Wil je dat niet, koop dan een S3000xl en hang die via SCSI en midi aan je PC. Dat is een stuk goedkoper en je kunt er ook nog meer mee. En ook voor de S3000xl is een editor... Mesa 2.0 heet ie geloof ik.

-C-

omdat een hardware sampler gewoon vetter klinkt! :D
.. en misschien opteert die jongen wel voor een muis

Aksys voor de S5000/s6000 en MPC4000 is absolutely fabulous!:{

Back