Internet Explorer - Gehijacked

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Internet Explorer - Gehijacked

Re: Re: Re: Internet Explorer - Gehijacked

Origineel geplaatst door D-man
Lees eerst eens wat over webstandards voordat je zoiets zegt, dan zul je zien dat juist IE de pain in the ass is :mega:

Ja, IE sucks, al die achterlijke dingen die wel erg handig zijn (theoretisch) maar *alleen* in IE werken. Iedereen zou ook gewoon via Firefox website moeten bouwen, dan krijg je die onzin niet meer, want al die handigheidjes zijn gewoon alternatieven voor bestaande mogelijkheden. (even frustraties spuien!) Iedereen aan de Firefox! (levert ook mooiere html-interpretatie, vind ik; en ik heb zelden problemen met paginaweergave) Of ieder geval: iedereen aan *dezelfde* browser! (als we maar van die compatibiliteitsproblemen afraken)

Maar goed, daar ging het niet over. :engel: Wat ik zelf nog een goed tooltje vind: Ad-Aware van Lavasoft (klik op "download now" voor de freeware-versie), ook een spywarekiller.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Lees eerst de handleiding, dan gebruiken!!!!!

Thx :)

had dit tooltje al eens eerder gebruikt toen ik een serieuzer probleem had ...
toen heeft t me ook geholpen, was alweer vergeten dat t bestond

probleem opgelost :biertje:

probleem toch niet opgelost .... het blijft terug komen (of het is nooit weg geweest)

mja tis toch een tijdelijke pc ... geeft me weer motivatie om mn andere pc weer eens inelkaar te zetten
bedankt voor de hulp iig :)

Misschien help het wanneer je systeemherstel eerst uitzet ?
Systeemherstel is de functie die het mogelijk maakt een computer terug te brengen in een toestand waarin de computer goed functioneerde, bijvoorbeeld vóór de installatie van bepaalde software of hardware. Systeemherstel registreert wijzigingen in het systeem en bepaalde toepassingsbestanden en stelt automatisch herstelpunten in. U kunt ook op elk gewenst moment uw eigen herstelpunten maken.
Hij kan dus ook in een herstelpunt terugvallen waarbij de "popups" actief waren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back