XSKey authorization ??

yvobogers

Nieuwkomer
Hoi !

Eindelijk heb ik dan Logic Pro 7.2 netjes gekocht. Na een tijd met een crack gewerkt te hebben, vond ik het nu wel eens tijd worden. Even gespaard, MusicStore gebeld en jawel, een paar dagen later had ik em in huis.

Installatie ging prima, XSKey erin geprikt, maarrrrr als ik Logic opstart, krijg ik de vraag ' enter a valid Logic Express , logic 5 , <...> authorization key to activate your upgrade'. En dat terwijl ik toch echt de full install besteld heb. Volgens het boekje is het gewoon die key erin prikken en klaar, niks codes of serials intypen.

Zou het kunnen dat de installer nog een spoortje van mijn oude crack heeft gezien en daarom dacht dat ik een upgrade installeerde? Ik heb al MacOSx opnieuw geinstalleerd (clean install) maar dat helpt niet.

Heeft iemand dit eerder gezien of gehoord !!?? Help ik wil muziek maken !

Groeten,
Pipo

Moet je niet eerst dit exemplaar van de xskey via internet bij Apple activeren? Tot die tijd werk je met een tijdelijke licentie, met een 'grace period' van een dag of 30. Hoe de procedure precies gaat weet ik ook niet meer, maar volgens mij kan het niet echt ingewikkeld zijn als je computer aan het net hangt. Als je dit gedaan hebt en het werkt nog niet dan is er mogelijk iets met de xskey. Check dat je usb poort correct werkt.

"Logic (PIV 3.0Ghz, 1024MB, LunaII)" Je gebruikt een 'gewone' pc waar je OS X op draait? Misschien dat die XSkey daar op hapert? Zou me niks verbazen als dat het geval is.

Hallo - bedankt voor de reacties. Het probleem is inmiddels opgelost, na een paar telefoontjes met applecare. Het bleek dat ik de verkeerde XSkey had gekregen van Musicstore. Ik had Pro 7.2 retail besteld, maar de key die erbij zat was een upgrade key en daar had ik geen authorization code voor. Die heb ik nu alsnog telefonisch van Apple gekregen waardoor Logic alsnog geunlocked werd. Wat een opluchting ik was al bang dat ik dingen terug moest gaan sturen.

Say yay for Applecare, say booh for musicstore Keulen javascript:smilie(':)')

Heb m'n signature aangepast; draai osx niet op PC maar op de mac die er sinds kort naast staat javascript:smilie(';)')

Yvo

Vergelijkbare discussies

Back