Ja, ik houd wel van de Sly Dunbar beats & sounds, zie andere post van mij...
Ik blijf het 't stoerste drumgeluid vinden dat ik ooit gehoord heb.
Als ik via mijn Octapad II de Nord Lead bespeel klinkt het erg lekker, maar nu ik het zelf zo terug hoor merk ik dat er nog veel aan verbeterd kan worden: iets meer ruis, ruiskleur moet donkerder en misschien wat modulaties en de envelopes iets veranderen.
Ik ga er mee aan de slag, dus ik hoop met een verbeterd resultaat te komen.
Wel leuk dat ik met de Octapad Pan-commando's kan versturen per pad op hetzelfde MIDI-kanaal. Zo kan ik bv. de toms (1 patch binnen de Performance) verschillende posities geven in het stereobeeld. Hiermee wordt gesuggereerd dat ik meerde patches daarvoor heb gebruikt binnen de Performance.
Is er eigenlijk een mogelijkheid patches binnen een Performance te pannen in de NL zelf?
Over de SDS-V: hoe is deze eigenlijk opgebouwd in het echt? ook 1 sinus osc + ruis + filter + envelopes? Ik heb de indruk dat er veel meer gaande is, maar ik kan (nog) niet horen wat. Het blijven bizarre geluiden.
Wout, jij bent hier de modulaire man... Weet jij het? Kun je wat klanken laten horen van Nord Modulars (1 of 2, maakt mij niet uit) die Simmons-drums nabootsen?