Kartonnen CD Hoesjes

Idioteque

This is the Gloaming
Hallo,
Ik ben de laatste tijd wat nummers aan het schrijven en uitwerken, en wil het binnenkort samen met een vriend op cd uitbrengen. Nou willen we dat graag doen in zo'n kartonnen cd doossje, liefst met plaats voor 2 CD's. Ze heten digipacks, maar bij de meeste sites waar ik kijk kun je ze niet los/blanco kopen maar alleen bedrukt. Weten jullie een site die blanco digipacks (voor 2 cd's) verkoopt?
Alvast bedankt

Laatst gewijzigd:
Kartonnen hoesjes

Kartonnen hoesjes

Misschien heb je wat aan www.tapes.nl
Kijk dan bij dupliceren - cd dupliceren en dan luxe kartonnen verpakkingen.
Misschien kunnen ze ook onbedrukt leveren.

Hartstikke bedankt! Ik stuur gelijk even een mailtje. Iemand anders nog die weet waar je deze doosjes ook gewoon per 10 ofzo kan kopen?
Ow, en heeft misschien iemand tips hoe ik die dingen misschien zelf kan maken? Ik heb er echt maar heel weinig nodig en vind et altijd wel leuk om dit soort dingen zelf te doen. Iemand ervaring mee?

Laatst gewijzigd:
deze vond ik op makezine.com :

img413_99.jpg

"Looks like this site has been around a few years, but I just found it while searching for an easy way to print some cd covers. There's a form you fill out with all your cd info, and you can choose to print either an origami-style paper cd case, or a standard jewel case cover. It creates a PDF, so if you've got an appropriate editing program, you can insert some cover art. A couple people have written scripts to convert iTunes lists and plain-text files to their cover PDF."

link

Back