.: 01-04-2006 - New Era - Koornbeurs Delft :.

C738

Meubilair
Komende zaterdag is er weer een New Era party in de Koornbeurs te Delft

Line up:

DJ's:
Disrupt (DnB)
Harre (Breaks)
Low_Res (minimal)

Live:
Robbie Nerve (acid)

Entree 2 euro
23:00 tot 4:00

Mijn eerste serieuze optreden dit jaar! (ik treed op als Robbie Nerve hier).

-C-

alvast succes! ik zal er niet bij zijn, te ver weg :(

...maar je zult er toch wel opnames van maken?

grtz

wordt vast een top optreden. Succes!

gaaf!

ik heb daar ook nog gedraaid op een New Era avond vele jaren geleden
goeie sfeer daar

kan me herinneren dat er beneden een trashmetalcafé zat met zeer ongure stinkende lui :D

succes!

Succes!!
spinsmile.gif

Thanks iedereen :) ik zal mijn best doen :)

Als alles een beetje goed loopt wil ik proberen live nog wat sequences in elkaar te draaien op de 777.
Voorgaande keren lukte me dat simpelweg niet omdat het allemaal te druk ging.

Spannennnnd!

-C-

Grr.. Balen dat ik nou in t weekend niet in Delft ben.. Ik woon daar een halve straat vandaan, dus dan was k zeker ff komen kijken..

Maareh, dat neemt niet weg dat je dr gewoon een spetterend optreden van moet maken natuurlijk :P Succes! :okdan:

Mschien dat ik ook nog wel eventjes kom kijken, woon er ook niet ver vandaan. Succes met je gig iig!

Muzikaal gezien was 't allemaal niet zo spannend in de Koornbeurs, maar 't was wel gezellig.

En 't was wel leuk om Robbie Nerve bezig te zien met z'n 303, FR777 en MPC. Van mij had 't alleen wel een beetje meer mogen beuken en scheuren, 't was nu wel erg beleefd eigenlijk.

foto's? mp3's? :)

helaas net je optreden gemist
en dat terwijl ik juist voor die live set wou gaan eigenlijk
was de tijd een beetje vergeten :) hehehe

hoorde wel van iedereen dat je live set vet was!!!

Het ging hardstikke lekker!

Van mij had 't alleen wel een beetje meer mogen beuken en scheuren, 't was nu wel erg beleefd eigenlijk.
mee eens! Ik heb wel wat op safe gespeeld af en toe.

De sfeer in de koornbeurs vond ik erg relaxed, aardige mensen enzo.

j0ris! Heb ik nog met jou gepraat? Ik was een beetje out of focus na de tijd vanwege :biertje: en :peukie: maar heb wel met iemand staan praten over synthjes :D.

Voor herhaling vatbaar wat mij betreft, maar wel met een set die verder opgepoetst is (ik ben nooit tevreden)

-C-

Heb het helaas moeten missen door :biertje: en :biertje: en nog meer :biertje: waardoor naar Delft rijden echt onmogelijk was. Wel jammer want ik had al maanden ganzeieren en tomaten in de rot staan.

:D

Just kidding, bij herhaling zal ik er zeker proberen bij te zijn.

Origineel geplaatst door C738
j0ris! Heb ik nog met jou gepraat? Ik was een beetje out of focus na de tijd vanwege :biertje: en :peukie: maar heb wel met iemand staan praten over synthjes :D.
Nee, ik had geen zin om over synths te praten, en ben ook nogal kritisch, dus als ik iemand haarfijn m'n mening ga geven is 't al snel niet gezellig meer :)

ach als we het niet over synths en vegetariers hebben zou het toch nog behoorlijk gezellig kunnen blijven wat mij betreft :D

-C-

De Koornbeurs!
Was toch altijd mijn favoriete plekje in Delft... mooie kelder!

De enige studentenkroeg waar 'de vrouwen kort haar hebben en de mannen lang' :okdan:

Origineel geplaatst door j0ris
Nee, ik had geen zin om over synths te praten, en ben ook nogal kritisch, dus als ik iemand haarfijn m'n mening ga geven is 't al snel niet gezellig meer
:bekdicht:

Origineel geplaatst door C738
ach als we het niet over synths en vegetariers hebben zou het toch nog behoorlijk gezellig kunnen blijven wat mij betreft :D
Wie weet, een ander keertje. Welke forumlid staat er trouwens op de volgende New Era? :)

Origineel geplaatst door j0ris
Wie weet, een ander keertje. Welke forumlid staat er trouwens op de volgende New Era? :)

In juni speel ik er met de Longplayers

Back