De ultime chorus?

Persoonlijk ben ik groot liefhebber van de chorus in de Ensoniq DP/2 en DP/4: de 8-voice chorus. De Dimension C is ook fijn en de Boss RCE10 (9,5 inch rack versie van de CE300 denk ik) mag er ook wezen.

In software kan ik iedereen de Audio Damage Fluid aanraden. Niet duur, Wel goed.

die dp4 chorus klinkt inderdaad erg lekker :luv:

En een DOD FX65 stereo chorus mag er ook wezen. :)

DOD6334_1.jpg

Van de gitaar pedalen ben ik het meest onder de indruk van de ibanez cs-505(2 knoppen). Geen ruis geen volume drop geen vermodderering van je geluid en als je hem stereo gebruikt ultra ruimtelijk. Echt een mooie chorus. Ik heb ook een small clone die klinkt ook wel mooi maar je geluid word zachter als je hem aanzet. De polychorus is super bruut echt om lekker mee te frieken.

Laatst gewijzigd:
Het is allemaal wel persoonlijk wat de ultieme chorus is .
Is de klank de doorslaggevende ?...de diepte?...zo clean/ruisvrij mogelijk ?...of de modulatie mogelijkheden ?...de prijs ?

Wat betreft modulatie en een echt weirde/diepe chorus is mijn tam-19 de winnaar.

Dynacord%20tam-19.jpg

Wat beteft mooi stereobeeld ,is mijn 19 inch custom mxr studio chorus onverslaanbaar.

Zo die TAM 19 ziet er idd erg lekker:{ uit, Maar daar zal de prijs ook wel naar zijn. Maar als ik dat zo zie dan zou ik daar geen bezwaar tegen hebben om zo'n ding te hebben.

Back