1 november SPEEDY J in de 013 TIlburg!

spdk

ech wel
Ik wilde ff kwijt dat 1 november, zijne excelentie Speedy J, in de 013 te Tilburg, werk gaat verzetten. Er komen ook anderen, maar wie dat zijn?? Geen flauw idee. Ik heb mijn kaartje voor 19 eurotjes. FEUST!

Binnenkort ook weer bij Awakenings in de NDSM in A'dam.. ook ff loeren. :)

Ik vond op 't Alive festival (B) speedy-J maar ******-slecht! Hij gaf een "live"set waarin hij 't wist te presteren dat z'n set een saaie futloze technobrij was zonder enig verassingseffect.
Laat 'm ajb weer z'n studio ingaan en weer lekker freaken als vanouds. Het niveau van Public Energy vond ik echt top, maar nu stelt hij me zwaar teleur.

til d'r niet te zwaar aan 't is maar mijn mening :)

Origineel geplaatst door Bas
Ik vond op 't Alive festival (B) speedy-J maar ******-slecht! Hij gaf een "live"set waarin hij 't wist te presteren dat z'n set een saaie futloze technobrij was zonder enig verassingseffect.
Laat 'm ajb weer z'n studio ingaan en weer lekker freaken als vanouds. Het niveau van Public Energy vond ik echt top, maar nu stelt hij me zwaar teleur.

Til er ook zeker niet te zwaar aan! Maar moet dit toch ffies kwijt! Ikzelf ben 100% techno-minded! Dus dat is al niet eerlijk!
Maar ik volg speedy j al van het begin, en heb goeie en slechte dingen van em gehoord!(slechte=mindere!)
Maar waar die nou mee bezig is!!! Is tot nu toe het beste wat ik van em gehoord heb!!! Bruut harde techno! en op geen enkel moment saai of te monotoon!
Zijn nieuwe album "loudboxer" (cd) is voor mij echt de top!!! (vanaf track 8 dan!)
En wat ie live presteert? :halleluja
Als je een echte techno fanaat ben, zoals ik. Dan had je aan z'n knieen gelegen!!!

Techno is intelligent! Muziek die je moet begrijpen!

:doei:

Back [ontopic] Ga zeker naar Tilburg! Wil ik voor geen goud missen!!! Laat staan Awakenings-NDSM!!!

Origineel geplaatst door Bas

Jij hebt liever dat ie een remix van Pullover of Something for your mind maakt?

Origineel geplaatst door Mangina
Techno is intelligent! Muziek die je moet begrijpen!

hahaha! quote van Speedy J zelf [op Club Lek]:
... en techno, ja, dat heeft natuurlijk helemaal niks met muziek te maken...

verder ben ik t zeker met bas eens dat Public Energy en A Shocking Hobby de beste albums van de Speedster zijn. de rest is ook leuk, maar dat zijn twee meesterlijke albums.

Jochem live... lekker! ik denk dat ik er ook wel bij ben. lekker helemaal los en danse... eh... begrijpen tot je er bij neervalt ;)

Echt goed, het is bijna zover, ik ga mijn X-LIK shirt maar eens opzoeken

mijn all-time favotite speedy-J nummer is "De-Orbit" en dat is al een heel oud nummer.

Back