Goldfrapp 30 en 31 mei!

Pixel

Ingeburgerd
Hoera!!! 30 mei: Goldfrapp in Paradiso! En ik ga erheen! De 31ste staan ze in de Effenaar.

Ben heel benieuwd. Tot een maand geleden had ik er nog nooit van gehoord (schànde!! :o: ) . Heeft iemand van jullie ze wel eens live gezien? Is 't wat??

Groet,
Pixel
*D

Ze stonden afgelopen jaar op Pukkelpop. Live een erg goed aangeklede show, met oa. een doorzichtige basgitaar en veel theremin-bespeel van Alison (de zangeres).

Hey goeie tip!
Ik heb haar ooit een paar jaar terug op Lowlands gezien, en de crowd went wild. Ze weet er een leuke show van te maken.

Ben alleen niet zo gelukkig met de cd na black cherry.. Maar das misschien smaak..

De recenties die ik heb gelezen over hun laatste album waren wel redelijk. (mwoah, Goldfrapp is ook wel redelijk cultureel verantwoord, lees: Volkskrant-waardig... :D )

Ik heb ze in 2001 op een Festival in Portugal gezien. Ik had er toen nog nooit van gehoord. Dat was de tour bij het 'Felt Mountain' album. Dat was heel orkestraal met veel violen en blazers. Geweldig vond ik het. De latere albums vind ik een stuk minder.

Supervrouw!

Ik ken haar eigenlijk van 1995, van Tricky's album Maxinquaye. Toen had ik al zoiets van "hey wie zing dat". Later was ze ook te horen op albums van Orbital. Toen ze haar eigen album maakte moest ik natuurlijk direct hebben. Ik was blij verrast want Felt Mountain is gewoon haar beste CD, en eigenlijk vind ik dat 1 van mijn beste CDs die ik bezit..

R

Heb ze gezien als voorprogramma van Coldplay vorig jaar. Zeer goed te pruimen, heel sterke madam, fluweelzachte zuivere stem en ze heeft een speciaal 'sfeertje' over zich.

Zeer bedankt voor de tip, 'k heb 2 kaarten op Ticketservioce besteld en vandaag ontvangen.

Origineel geplaatst door BlackEyed
Zeer bedankt voor de tip,
\

Graag gedaan!

Mevrouw Goldfrapp schijnt nogal een ijskonining te zijn. Maar ja, dat past ook wel bij de muziek. Het zou raar zijn als ze ineens riep "Is everybody happy????" :D

Heeft iemand eigenlijk enig idee of zij, naast het bespelen van de Theremin, verder haar "handjes laat wapperen?"
Of is zij echt alleen maar zangeres en is Meneer Goldfrapp verantwoordelijk voor de muziek?
Ik heb op Internet gezocht, maar ik kon daar niet echt een antwoord op vinden.

Origineel geplaatst door Nerve
Heb ze gezien als voorprogramma van Coldplay vorig jaar. Zeer goed te pruimen, heel sterke madam, fluweelzachte zuivere stem en ze heeft een speciaal 'sfeertje' over zich.

Ik heb ze ook gezien in sportpaleis.....jammer dat ze voorprogramma waren want de meeste mensen stonden echt zo te gapen van "wat de fuck en waar blijft Coldplay"...ik vond en vind ze hoofdact waardig en geen voorprogramma bandje.
Leuk voorkomen op het podium....met die plateauzolen en jurken...8o)
Coldplay was overigens ook erg goed.....

Back