Vinyl Junk
Stamgast
Jah, en dan ben ik wel 's benieuwd wat de hardcore synthforummers er van vinden.
Dit is een track van mij, lang geleden al geproduceerd maar nu officieel beschikbaar voor download van de Acidwars web page zie:Acidwars
"t is naar mijn idee een van mijn huzarenstukjes. "t lijkt wel hou ouder de track, hoe beter ie wordt.
't is ook een echte acidtrip van 13,5 minuten.... zet 'm aan, ga lekker liggen en sluit die ogen en verdwijn in de trip....
Gebruikte gereedschappen voor deze track:
- TB303 homemade clone (had toen nog geen echte TB)
- TR909
- Juno 60
- Logic Audio
- Digitech DSP256 XL
- Behringer MX8000
Download de track hier:
2Junxion - Jonesy
Er staan overigens nog veel meer vette Acid / Techno downloads op de pagine van Acidwars dus als Acidhead zou ik zoiezo ff gaan checken
*** sniff vinyl ***
Dit is een track van mij, lang geleden al geproduceerd maar nu officieel beschikbaar voor download van de Acidwars web page zie:Acidwars
"t is naar mijn idee een van mijn huzarenstukjes. "t lijkt wel hou ouder de track, hoe beter ie wordt.
't is ook een echte acidtrip van 13,5 minuten.... zet 'm aan, ga lekker liggen en sluit die ogen en verdwijn in de trip....
Gebruikte gereedschappen voor deze track:
- TB303 homemade clone (had toen nog geen echte TB)
- TR909
- Juno 60
- Logic Audio
- Digitech DSP256 XL
- Behringer MX8000
Download de track hier:
2Junxion - Jonesy
Er staan overigens nog veel meer vette Acid / Techno downloads op de pagine van Acidwars dus als Acidhead zou ik zoiezo ff gaan checken
*** sniff vinyl ***