MikeJarod
ziet ze vliegen
Ik ben op zoek naar iemand om samen 'online' muziek mee te maken. Met online bedoel ik dat we hetgene waar we mee bezig zijn uploaden naar webspace als er wat mee gedaan is. 'Om de beurt' muziek maken dus. Omdat het online is zullen we moeten proberen zoveel mogelijk audio te gebruiken of VSTi's die we allebei hebben. Fysieke afstand is dus geen probleem.
Voorwaarden:
- Je bent geen beginner
- Je hebt behalve VSTi's ook hardware in je setup
- Je gebruikt SX 3 en ik hoef je niet te vertellen hoe dat werkt
- Je staat open voor diverse house stijlen (prog trance, breaks etc, geen hardcore of techno)
- Je vindt een aanstekelijke melodie belangrijk
- Je kan het initiatief nemen als we er niet meer uitkomen
- Je hebt toegang tot wat online webspace om projectjes naar te uploaden
- Je ziet dit als een experiment en hebt er niet al te hoge verwachtingen van
Graag hoor ik van te voren wat muziek van je, om een beetje een beeld te krijgen van wat je in huis hebt. Als je geen muziek kan laten horen reageer dan niet. Muziek van mij kan je hier luisteren, het zijn geen hits maar ik ben ook zeker geen beginner. Ondanks dat het veel trance is sta ik open voor veel meer stijlen.
Dus lijkt jou dat een leuke uitdaging, laat dan wat van je horen
Voorwaarden:
- Je bent geen beginner
- Je hebt behalve VSTi's ook hardware in je setup
- Je gebruikt SX 3 en ik hoef je niet te vertellen hoe dat werkt
- Je staat open voor diverse house stijlen (prog trance, breaks etc, geen hardcore of techno)
- Je vindt een aanstekelijke melodie belangrijk
- Je kan het initiatief nemen als we er niet meer uitkomen
- Je hebt toegang tot wat online webspace om projectjes naar te uploaden
- Je ziet dit als een experiment en hebt er niet al te hoge verwachtingen van

Graag hoor ik van te voren wat muziek van je, om een beetje een beeld te krijgen van wat je in huis hebt. Als je geen muziek kan laten horen reageer dan niet. Muziek van mij kan je hier luisteren, het zijn geen hits maar ik ben ook zeker geen beginner. Ondanks dat het veel trance is sta ik open voor veel meer stijlen.
Dus lijkt jou dat een leuke uitdaging, laat dan wat van je horen