Leuk speelgoed

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Alexander
Ik heb al een aardige verzameling toys, maar die doen we niet weg!

Natuurlijk niet, want daarvoor is CB een veel te persoonlijke zaak.

Wout

Wel lullig dat hij die twee metasonix filters en een sherman niet laat zien die er op aan gesloten zitten :duivels:

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Natuurlijk niet, want daarvoor is CB een veel te persoonlijke zaak.

Wout

Tja en je kunt er versteld van staan wat je met een 10je en een domme kop als ik op een rommelmarkt scoort!

Flinke boodschappentas mee.. ook zijn speelgoedwinkels prima plekken om toys te scoren, alleen betaal je daar meestal 5 tot 20 euro voor bruikbare dingen!

Oooh en check Kaseo, hij is de allerhardste op het gebied van circuitbending:

331.jpg

ik maak graag geluidjes... echter zal ik nooit moeten proberen om met soldeerbouten om te gaan, dat gaat op zeker fout en zijn zaken waar ik me niet mee wil bemoeien.

ik snap dat CB een persoonlijke tint heeft, zo´n EIGEN creatie. Hoop toch echter wel dat iemand ook voor anderen zoiets kan maken?

Origineel geplaatst door Alexander
Tja en je kunt er versteld van staan wat je met een 10je en een domme kop als ik op een rommelmarkt scoort!

Flinke boodschappentas mee.. ook zijn speelgoedwinkels prima plekken om toys te scoren, alleen betaal je daar meestal 5 tot 20 euro voor bruikbare dingen!

Oooh en check Kaseo, hij is de allerhardste op het gebied van circuitbending:

331.jpg

soldeerboutje tegen de geleider aan wachten tot de juiste temp berikt is en voilla, je weet het wanneer de tin smelt, tin nooit op soldeerbout houwen maar op de geleider tenzei je er echt niet bij kan ;)

Status
Please reply by conversation.
Back