Virtual MPC2500

r.5

Vers lid geweest
Lache!

is idd geinig. Las ook ergens (dacht op 't mpc-forum) dat je idd voor 70 a 80 dollar van je mpc1000 een zwarte kon maken door gewoon een andere cover te kopen. Als je perse een zwarte wil, is dat geloof ik wel goedkoper om te doen.

Sommige pads reageren al niet meer en moeten al na enkele dagen vervangen worden... :W

Origineel geplaatst door Hazes
is idd geinig. Las ook ergens (dacht op 't mpc-forum) dat je idd voor 70 a 80 dollar van je mpc1000 een zwarte kon maken door gewoon een andere cover te kopen. Als je perse een zwarte wil, is dat geloof ik wel goedkoper om te doen.

Dat was ook mijn eerste ingeving wbt de MPC2000XL,
blauwe deksel en zwart voorfront zijn "gewoon" los te bestellen.

Origineel geplaatst door r.5
Sommige pads reageren al niet meer en moeten al na enkele dagen vervangen worden... :W

Akai gaat ook uit van normaal gebruik :duivels:

Origineel geplaatst door mikemix
Dat was ook mijn eerste ingeving wbt de MPC2000XL,
blauwe deksel en zwart voorfront zijn "gewoon" los te bestellen.

Ik heb vooralsnog echt geen problemen met de blauwigheid van m'n mpc1000. De zwarte is misschien iets beter leesbaar en ziet er zeker nog wat mooier uit maar ik had er geen extra 190 euro voor over eerlijk gezegd.

Origineel geplaatst door Acidfever
Ik heb vooralsnog echt geen problemen met de blauwigheid van m'n mpc1000. De zwarte is misschien iets beter leesbaar en ziet er zeker nog wat mooier uit maar ik had er geen extra 190 euro voor over eerlijk gezegd.

't hoeft dus ook geen 190euro te kosten; da's nou juist de grap :) Niet dat ik er persoonlijk 80dollar voor over zou hebben hoor, maar 't is wel goedkoper natuurlijk.

Betaan deze kits dan ook voor de virtuele MPCs of kan ik gewoon aan de slag met PhotoShop? :D

Back