Vyzor Virus editor (sneak preview)

nuane

Ouwe rot
http://www.psicraft.com/Products/VyzorVirus.php#

Vyzor%20Virus_f01.jpg

Mooi, maar wel aan de prijs.

Voor de Virus (en ook pulse etc.) staat wat mij betreft een goed alternatief op de voorpagina bij het nieuws *D

Origineel geplaatst door Drumbeat
Mooi, maar wel aan de prijs.

Voor de Virus (en ook pulse etc.) staat wat mij betreft een goed alternatief op de voorpagina bij het nieuws *D

Of het allemaal goed werkt is afwachten. Nog geen enkele demo's, dus afwachten...

Voor wat het waard is: de Evolver editor van dezelfde leverancier is uit, en is behoorlijk OK!
Niet goedkoop, maar wel goed!

Die Vyzor Ion kan van de Micron opeens een heel bruikbare synth maken. Zeker omdat je de Vyzor plugins ook nog eens als VST kunt laden en zo dus de parameters kunt automaten.

Toch staat er voor de micron nog een aparte versie op de site van Vyzor.
Wel erg mooi gemaakt vind ik.
En je kan er donder op zeggen dat er binnen een korte tijd voor elke hardware synth
een vsti editor te krijgen is.

Origineel geplaatst door michiel blanken
En je kan er donder op zeggen dat er binnen een korte tijd voor elke hardware synth

Mooi toch? Want je Virus A/B/C editten met sounddiver is ook niet echt een pretje......

Editors zijn best nuttig en als dit bedrijf er een leuk centje mee kan verdienen waarom niet. Moet zeggen dat bijvoorbeeld de omvang van de Evolver editor me wel tegen viel. Iets van 24MB voor een simpele editor vind ik toch wel belachelijk.

Origineel geplaatst door michiel blanken

he following retail Vyzors are currently under development:

* Vyzor Virus
* Vyzor Ion
* Vyzor Micron
* Vyzor POD / Bass POD
* Vyzor PODxt
* Vyzor Bass PODxt
* Vyzor Pod Live!

* Vyzor Andromeda A6
* Vyzor V-Synth
* Vyzor VariOS
* Vyzor D-50
* Vyzor JP-8080

iemand enig idee waar ik een lijst meet cc kan vinden van de micron staat niet in de handleiding en ja ik heb gegoogled :D

Hoewel het nog geen nationale omhoogschopdag is.........

Er lijkt niet veel schot te zitten in de ontwikkeling van de verschillende Vyzor versies.
Volgens de website is november 2006 is nog steeds releasedatum voor zowel de ION als de Virus editor.

Slechte zaak ja. Ik liep medio vorig jaar wel warm voor de virus c en ion plug, maar verder
dan een photoshop plaatje komen die lui niet. Hoe moeilijk kan het zijn een MBO programmeur
in te huren die wat midi rommel door kan sturen naar de synth.

Back