Gandavon - Sneak peak

Een nieuwe sneak peek om de interest te peaken.... ;) Een cover moet ook gemaakt worden, en dit is waar ik nu mee bezig ben, tijdens het beluisteren van de mix.

Het album gaat ergens in de richting van 'Beauty' ( voor het geval je geïnteresseerd bent; )
maar heeft toch een heel eigen sound. Deze bevat ook eigenlijk uitsluitend synthesizer sounds, hoewel er een aantal acoustische instrumenten (waaronder een telefoon...lol) in verwerkt zijn, met name wil ik de "Monster" sampletank van de sax samples van Devian Zikri vermelden.

Ik heb weer voornamelijk soft synths gebruikt (Tyrell N6, Zebra2, Synth1, Korg PS3300/3200/3100/Sigma VST's (AANRADERS!) van Fullbucket, Spitfire Audio LABS) en nog een paar maar ook de Novation K-station weer.

Misschien als het allemaal wat begint te lopen dat er ooit weer eens een hardware synth bij gaat komen....you never know! Zou mooi zijn.

1687764950415.png

Dank je! Ik doe mijn best.

Ze hebben trouwens net een Crumar Bit One vst uitgebracht. Weer een uitstekend stukje werk en dat gratis! Ik ben ze zeer dankbaar.

Een studio hebben met allemaal jonge kinderen in huis was nooit makkelijk en dat zou hier waar we nu wonen helemaal niet kunnen, maar zo....ja, zo werkt het prima.

Hot stuff in de Gandavon keuken...

Mooie track, zit erg goed in elkaar, muzikaal! :okdan:

P.S. Leuk die vogeltjes, maar is dat niet een monoloog i.p.v. dialoog? Lijkt op een groot jong dat om eten zeurt, "piep piep piep piep piep" :D

P.S. Leuk die vogeltjes, maar is dat niet een monoloog i.p.v. dialoog? Lijkt op een groot jong dat om eten zeurt, "piep piep piep piep piep

P.S. Leuk die vogeltjes, maar is dat niet een monoloog i.p.v. dialoog? Lijkt op een groot jong dat om eten zeurt, "piep piep piep piep piep" :D
Een dialoog is niet beiden tegelijk praten hè! ;)

Back