studiomeubel advies

sten

Ouwe rot
Wie kan mij wat adviezen/tips geven over studiomeubels?

ik zou graag een desk willen met aan beide zijkanten een schuin oplopend 19" rack met daarin mijn desktop synths. Daartussen (op het werkblad dus) een masterklavier, toetsenbord+muis, 2 x tft. Daarachter nog eens mijn twee mackies op monitorstands.

Voordeel hiervan is dat je sounds kunt tweaken en gelijktijdig kunt spelen op toetsen terwijl je met je arrangement bezig bent. Waar moet ik rekening mee houden met plaatsen van een masterklavier en een toetsenbord en muis ?

dat je dr lekker achter kan zitten he..
bij mij komen er meer interessante dingen uit als ik sta te spelen ipv zitten, maar dat zal voor iedereen anders zijn

Re: studiomeubel advies

Origineel geplaatst door sten
Wie kan mij wat adviezen/tips geven over studiomeubels?

ik zou graag een desk willen met aan beide zijkanten een schuin oplopend 19" rack met daarin mijn desktop synths. Daartussen (op het werkblad dus) een masterklavier, toetsenbord+muis, 2 x tft. Daarachter nog eens mijn twee mackies op monitorstands.

Zoiets bedoel je?

Studio1.jpg

Re: Re: studiomeubel advies

Re: Re: studiomeubel advies

Origineel geplaatst door meesha74
Zoiets bedoel je?

dat oogt wel rustig ja.

Maar mijn oog is gevallen op zoiets:

d15800.png

als je de ruimte en het geld hebt voor zoiets, zeg ik gewoon doen ik denk dat dat zoveel relaxter werkt! Ik weet natuurlijk niet hoe je het nu hebt staan. Maar weet wel dat wanneer je werk ruimte naar je zin is dan tja komt dat je productie alleen maar ten goede!

Back