Reperatie Mackie 32-8

Thaizer

Stamgast
He,

Ik heb een jaar geleden een Mackie 32/8 aangeschaft.
Nu beginnen er allerlei gebreken boven water te komen, vooral gains een sends die er mee kappen.

Ik heb er echt ff geen lekker gevoel over.
Helaas ben ik geboren met 2 linker handen dus openschroeven etc. is voor mij geen optie.

Waar kan ik hem het beste laten na kijken, en waar moet ik zo'n beetje rekening mee houden (financieel).
Of is het beter om hem proberen te verkopen incl. mankementen en een andere tafel tereug kopen?

BTW klinken doet hij als een klok.

Heb je de orginele doos nog?
Als ik het goed heb moet je deze in je bezit hebben omdat je hem anders niet naar Mackie zelf kan opsturen.
Andere optie is een zaak te zoeken die bekend is met Mackies.
Heb ook sinds kort een 24-8, denk wel dat het de moeite waard is om hem te laten maken.. Je zegt het zelf al, hij klinkt als een klok ;)

Ik heb die van mij net laten repareren. Gewoon bij Feedback brengen dat ding, niet bij zo'n zaak zelf laten repareren dat is alleen maar duurder. Feedback stuurt m op naar een Mackie service center, waar ze er echt verstand van hebben en alle onderdelen op voorraad hebben. Je kunt m ook zelf brengen naar Mackie in Belgie maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

Het zal waarschijnlijk aan de interne bekabeling liggen, ik had dezelfde problemen die jij noemt en nog veel meer. Die word bij Mackie compleet vervangen voor 100 - 200 euro.

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik heb die van mij net laten repareren. Gewoon bij Feedback brengen dat ding, niet bij zo'n zaak zelf laten repareren dat is alleen maar duurder. Feedback stuurt m op naar een Mackie service center, waar ze er echt verstand van hebben en alle onderdelen op voorraad hebben. Je kunt m ook zelf brengen naar Mackie in Belgie maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

Het zal waarschijnlijk aan de interne bekabeling liggen, ik had dezelfde problemen die jij noemt en nog veel meer. Die word bij Mackie compleet vervangen voor 100 - 200 euro.
En hoelang heeft dit allemaal geduurd voordat je hem terug had..? De mijne heeft ook een paar kleine gebreken (gelukkig nog geen echt ernstige) , maar stel dat het er ergere en meer bijkomen dan wil ik hem toch ook een keer goed na laten kijken, maar ik kan dat ding eigenlijk echt niet al te lang missen... Het is toch je hart van de studio waar alles op uitkomt...

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
En hoelang heeft dit allemaal geduurd voordat je hem terug had..? De mijne heeft ook een paar kleine gebreken (gelukkig nog geen echt ernstige) , maar stel dat het er ergere en meer bijkomen dan wil ik hem toch ook een keer goed na laten kijken, maar ik kan dat ding eigenlijk echt niet al te lang missen... Het is toch je hart van de studio waar alles op uitkomt...

Ongeveer 3 weken dacht ik. Maar het kan ook binnen een week klaar zijn, of pas na een paar maanden. Ligt er een beetje aan hoe druk ze het daar hebben...

Origineel geplaatst door The Unholy

hoeveel was je dan totaal kwijt voor die reperatie kwijt bij feedback ??

Heb je de orginele doos nog?

Noppe, ik heb hem niet nieuw gekocht.
Is hem dan wegbrengen naar Feedback nog steeds een optie?

Ongeveer 3 weken dacht ik. Maar het kan ook binnen een week klaar zijn, of pas na een paar maanden.

Slikzzzzzzz, 3 maanden?
Dat is net ff 2 maanden te lang.

Denk dat ik Alkmaar gaat bellen. Heeft iemand ervaring met deze zaak?

Back