• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU proteus 2000 met ensoniq project rom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Ik kan niet echt goed overweg met deze bekende module. Hij is in goede staat, met de composer rom van 32mb en uitgebreid met een extra ensoniq project 32mb rom. Die laatste is tamelijk zeldzaam.

Proteus-2000-small.jpg

De composer rom is voor allerlei stijlen geschikt, de ensoniq project bevat geluiden in de richting dance/hiphop/world. Totaal dus 64mb aan golfvormen, en iets van 1500 patches..

De module zelf is 128 stemmig, heeft 6 outs, 1x spdif out. 2x een midi blok, A bevat in/out/thru en B in en out. Totaal zijn er dus 32 kanalen aan te sturen.

Zoals gezegd in goede staat en compleet met rackoren, handleiding en voor de ensoniq project rom zit er een patchlisting boekje bij. Het laatste OS staat erop en de knoppen draaien nog alsof ze nieuw zijn.

Een mooie alrounder met heel veel synth opties, z-plane filters etc. in een 1u verpakking :)

Speciale forum prijs: 335 euro
Opsturen kan voor een euro of 10 (verzekerd) extra.

Ik zoek nog een Roland MKS 70 :)

Ik ben tevens wel te porren voor:

- MicroKorg
- Novation remote SL
- Alesis Micron
- ...!

Bijbetalingen komen we wel uit...

Bijna Koninginnedag! Daarom een prijsverlaging op deze oranjegezinde soundmodule.

300 euro voor de set.

Los:

Proteus 2000: 200
Ensoniq project rom: 100

De proteus is zo goed als weg :)

De ROM wacht nog op een baasje. Leuke sounds hoor. Een beetje stijl van de world expedition rom, een beetje van de extreme lead etc...8~

En de ensoniq project is tot nader order gereserveerd.

Alles verkocht. :slotje:

Dank!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back