Muziekzaken in omgeving Twente

Rhy

Ouwe rot
OK, ik ben het zat de hele wereld over te moeten reizen voor een muziekzaak. Favo muziekzaken en -- alleen om te spelen, want bestellen doe ik gewoon online ;) -- die in de buurt liggen zijn BigOne Zwolle, Live-Music Arnhem, Feedback Apeldoorn. Maar is er nu niks in de omgeving van Twente?
Enschede heeft iets met gitaren ofzo, maar ik wil synthgear spelen! Hengelo, Almelo? Heb ik een gat in de markt ontdekt ofzo? Of doen Twentenaren niet aan muziek? :confused:

Wie weet dus muziekzaken voor synth- & computergear in directe omgeving van Twentestad?

Heel vroeger zat er ook eentje in Nijverdal. Maar da's 10 jaar geleden dat ik daar ben geweest. ;)

Sinds Music Shop haar deuren heeft gesloten is er in Enschede nix meer qua muziekzaak pur sang. Alleen de American Guitar Store is er nog maar zoals de naam het al zegt...

Wat zit er nog wel in Twente?

Huigens, Hengelo: beslist niet mijn favoriet. Hoge prijzen en muzikale ego'tjes zonder kennis van zaken op synthgebied die voor verkoper mogen spelen.

Meybergen, Almelo/Deventer: de vestiging Almelo bezorgt me nog steeds kriebels. Werd/word gerunt door een oude man en vrouw die je niets laten aanraken maar je uiteraard een demonstratie willen geven van elk instrument.... :stupid
De Deventer vestiging ken ik niet.

Musica, Deventer: Nooit binnen geweest omdat het vooral gitaar is wat deze mensen doen.

Je leest het al, 'Tis droef gesteld in Twente met zowel de muziekzaken als de voetbalclub :(

Wat ik zelf doe is shoppen in Duitsland. Musik Produktiv
Fuggerstr. 6 in Ibbenbüren, www.musik-produktiv.de.
Hele grote zaak op iets meer dan 30 minuten rijden vanaf Enschede. (fahrn fahrn fahrn auf der Autobahn!)
Prijzen zijn meestal okee, alleen spreken de verkopers vooral Duits... dwz dat een verkoopgesprek nogal moeizaam kan gaan.

Voor de rest shop ik via internet, weet meestal toch wel wat ik nodig heb. :geslaagd:

Ik doe al mijn research over oude en nieuwe gear via internet. Luister demo's, lees reviews, userreviews, etc. Maar als het er opaan komt en de final choice ga maken wil ik absoluut wel op het apparaat spelen en vind het jammer dat ik dan stad en land moet afreizen.

Hmm dus een gat in de markt? Maar eens serieus overwegen om synthzaak op te richten dan *D
Zou volgend jaar leuk zijn, lekker combineren met afstuderen enzo. :peukie:

GRRRR!

GRRRR!

Origineel geplaatst door bambamstudio
www.degoudengids.nl
ik zat erop te wachten :stupid :D

Moet ik ze weer allemaal langs en weet ik nog niet of ze alleen maar piano's en gitaren of ook nog ander spul verkopen! Ik heb die tijd niet ...

Tevens mis ik dan de mening van veel andere gebruikers.

Maar bedankt voor je input hoor BamBam ;)

Origineel geplaatst door The Q
Sinds Music Shop haar deuren heeft gesloten is er in Enschede nix meer qua muziekzaak pur sang....

......Huigens, Hengelo: beslist niet mijn favoriet. Hoge prijzen en muzikale ego'tjes zonder kennis van zaken op synthgebied die voor verkoper mogen spelen.

Music Shop kon er anders ook wat van, ik doel op 'Hans, de meest complete eend van Enschede' (link miegel)... is trouwens familie van Meybergen Almelo...

Huygens heeft van die leuke occasions op hun website. Stond destijds een JX-8 te koop voor 295 oiro. Eenmaal op locatie aan gekomen... 365 oiro. Stonden er 2 trouwens, een met smerige krassen (o.a. display) en andere nagenoeg in een Status Exilentium. Moest het er behoorlijk in hammeren bij die nitwits qua prijsverschil.. Na enig gecheck op het WWW mocht mooist uitziende 8 voor den somme van 295 exit. Afgeranselde JX staat nu nog steeds te koop voor... jawel... 365 oiro!
Moet nog zien of ie tijdens de uitverkoop op 31 dec. tijdelijk in prijs daald... is naar mijn mening nog geen 250 oiro waard :fuckoff:

Als aanvulling wil ik nog een vaag adresje noemen, The Sample Temple doet voornamelijk in verhuur van P.A., licht etc hoewel ze beweren ook muziek instr. te verkopen!?

Dah wou'k ff melden... ik dank U! :biertje:

p.s.: Q, when is Arp comming to daddy 'gain? ;)

Laatst gewijzigd:
Laatst een mailtje gestuurd naar Huigens of ze een synth van mij konden repareren (incl beschrijving van wat er aan mankeerde)

Na 1,5 week nog geen reactie.

Toen zelf de synth bij Huigens langsgebracht en gevraagd of ze een prijsopgave konden doen voor een reparatie en na goedkeuring eventueel de uiteindelijke reparatie zelf.

Resultaat:

Geen prijsopgave en de synth wel (te duur en maar gedeeltelijk) gerepareerd!!! En een week later kreeg ik de reactie op mijn e-mail!!! :stupid

Doe ik dus ook niet weer.

Maarja, er staat over het algemeen toch niets interessants!!

Dan ga ik echt veeeeeeel liever naar Musik Produktiv!!

:P

Voor kleine dingen zoals (midi)kabels, pluggen e.d. ga ik meestal wel naar The American Guitar Store in Enschede, maar dat is ook vooral omdat de bassist van onze band daar werkt. (tja....die jongen moet ook z'n geld verdienen)

En bij Sample Temple ben ik een keer langs geweest!! Is een aardige gozer, maar van verkoopactiviteiten heb ik weinig gemerkt. (kan zijn dat dat inmiddels veranderd is.........en als dat zo is dan heb ik niks gezegd):engel:

En voor het beginnen van een (gezonde) synthshop in Twente houd ik mij altijd aanbevolen.

Van je hobby je werk maken!!!!!!!

:P :P :P :P :P :P :P

En bij Sample Temple ben ik een keer langs geweest!! Is een aardige gozer, maar van verkoopactiviteiten heb ik weinig gemerkt. (kan zijn dat dat inmiddels veranderd is.........en als dat zo is dan heb ik niks gezegd):engel:

hehe idd, zo'n jaartje of 6 geleden scheen hij nog een jupiter 8 te hebben verkocht... voor weinig... :stupid

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Daftmax

Semple tempel is een hobby zaak.
Van verkoopaktiviteiten heb ik gemerkt dat ie ze niet heeft. Althans niet waar je wat als (potentiele) klant wat aan hebt.

Zou me 2x bedenken voor ik hier aanklopte.

waar zit dat dan? adresje?

logo.jpg

Lipperkerkstraat 459, Enschede

erm.. SUccessss.. :Z

Laatst gewijzigd:
Back