EasyJet aanbiedingen

DJ41

Lid sinds 1834
Niks met synths te maken, maar best wel leuk. Ik heb net voor mijn vriendin en mijzelf een reis geboekt met EasyJet naar London. Ze hebben een superaanbieding voor bepaalde lijnen. Ik betaal nu voor mijn vriendin en mijzelf 85 Euro. Dat is een retourvlucht + belasting en verzekering.

Echt goedkoop!! Boeken voor de actieprijs kan nog tot vanavond!!! (23-9-2002).

Kijk maar eens op de site. Je kan boeken voor vluchten in november tot en met februari

http://www.easyjet.com/nl/

*D

Ik WIL het niet eens... :Z

Maar je strooit nogal met onzinnige slotjes, dus ik dacht, misschien luister je wel naar mij...

:doei:

Krz wil gewoon aandacht he!? ;)

Ja jongens.. ik verveel me, heb 3,5 uur geslapen vannacht, zit nu op mijn werk, het is maandag..

VERGEEF HET ME ! =(

Dan is het maar net welke kiest denk ik. Voor de lol ingevuld voor 1 persoon naar London Gatwick. Een retourtje kost dan tussen de 85 en 122 euro.

Zo'n Flying Dutchman als ik vliegt nu voor 69 euro naar London Heathrow en is maar 1 halte verwijderd van de wijk South Kensington waar ik een lieve zus heb wonen :)
En verder spaar ik nog vliegpunten zodat ik later weer korting krijg op bepaalde vluchten... KLpiiiiiiiiieeeeeeeeeep roeleert...

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Dan is het maar net welke kiest denk ik. Voor de lol ingevuld voor 1 persoon naar London Gatwick. Een retourtje kost dan tussen de 85 en 122 euro.

Zo'n Flying Dutchman als ik vliegt nu voor 69 euro naar London Heathrow en is maar 1 halte verwijderd van de wijk South Kensington waar ik een lieve zus heb wonen :)
En verder spaar ik nog vliegpunten zodat ik later weer korting krijg op bepaalde vluchten... KLpiiiiiiiiieeeeeeeeeep roeleert...

Dan heb je niet die aanbiedingslink aangeklikt denk ik...

http://promo.easyjet.com/nl/intro.asp

Enkele reis Retour
London Luton 12,40 EUR (42,74 EUR all in)
London Gatwick 12,40 EUR (42,74 EUR all in)
Liverpool 12,40 EUR (42,74 EUR all in)
Edingburgh 12,40 EUR (42,74 EUR all in)
Glasgow 12,40 EUR (42,74 EUR all in)
Belfast 12,40 EUR (42,74 EUR all in)
Genève 12,40 EUR (35,-- EUR all in)
Nice 17,40 EUR (52,50 EUR all in)
Barcelona 17,40 EUR (45,-- EUR all in)

volgens mij zit je met die vliegvelden op london nog 1,5h verwijderd van het centrum! (ze vliegen op de wat afgelegen vliegvelden..(goedkopere landingsgelden)
tel dus wel ff de dure taxi's bij daar op....over de pond nog maar gezwegen!
(transfer boeken van te voren lijkt me dus in deze wel verstandig)

Nou ik ga voorlopig niet meer met easyjet. Is wel goedkoop ja, zondagochtend om 6 uur vertrekken van gathwick naar amsterdam nog goedkoper.. pff 12 uur half ziek op london gathwick gezeten :( Maar met de trein van gathwick naar londen (victoria station) is 11 pond ofzo (weet niet meer of dat retour was of enkeltje) Maar het is maar half uur met trein, en heel rustig.

het kan nog veel goedkoper hoor. ben wel eens een keer voor 20 euro op en neer geweest London Stanstead - Eindhoven - Londen Stanstead, inclusief belasting en de hele zooi.

enige nadeel is de kosten voor de trein van stanstead naar liverpool station. da's zo'n 13 pond voor een enkeltje voor 40 minuten treinen. beter is om een retourje in het vliegtuig te kopen voor 30 euro of zoiets (binnnen een maand terug dan).

kijk maar op de site van Ryanair.

bovendien komen er heel wat gasten uit Eindhoven op dit forum als ik dat zo zie.

Ik zou nooooooooooit met Easyjet vliegen.. ik betaal liever wat meer voor goede service.

Ik kijk vaak naar programma's als Airport enzo.. bij alle maatschappijen kunnen er dingen fout gaan, maar als je ziet hoe onbehulpzaam die Easyjet mensen soms zijn dan hoeft dat van mij niet..

Een tijdje terug zag je een jongen + meid die wilden inchecken. De gozer achter de balie beweerde dat ze voor de dag er voor hadden geboekt en dat het een paar honder pond zou gaan kosten om over te boeken. Die meid had echter sochtends nog telefonisch haar boeking bevestigd! Dan kan het toch niet zo zijn dat ze voor de dag ervoor heeft geboekt? Nee! En toch stond die gozer met een big smile op zn gezicht te vertellen dat hij niets meer kon doen.

Dat is hoe Easyjet werkt.. je ticket kost bijna niks, maar zodra je iets wilt veranderen ga je vet betalen.

Back