• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop TR727 in het blauw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
te koop een blauwe TR727 in goede staat met adaptor
ik heb de bovenste vier ledjes vervangen in groene ledjes

jammer genoeg geen manual maar die kan ik je wel in PDF format opsturen

foto komt er aan deze week

prijs rond de 160€

kan me voorstellen nick nova
ik heb er even wat werk aan gehad maar voor mijn studio is hij niet functioneel

ik heb dit ding ooit eens gehad van nick nova
maar dat ding was paars en lelijk over gespoten en de voeding klopte voor geen meter

ík heb de problemen opgelost en de behuizing geschuurd en overnieuw gespoten alleen in het blauw (wist even geen betere kleur) en 4 groene ledjes er in gezet

de letters heb ik er op gekrast en er kan evt nog meer bij gezet worden want ik heb er express nog geen lak laag over heen gedaan
zo kan de volgende eigenaar zijn eigen idee er nog op los gooien

zo is het verhaal van de 727

hij werkt perfect en alles funktioneerd ook gewoon naar behoren

ik wilde er eigenlijk meer aan doen maar ik kan me tijd wel beter besteden aan andere synth (bv een jupiter 8 roze verven

8o) )

ik zit te twijfelen of ik mijn GSM chroomspray zal spuiten

ok jongens allemaal leuk en wel ff on topic ik wil de kleur van het geld zien

kom maar op met het voorstel of ruil jullie weten wat de prijs is

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back