[song] Emorva nu online

prayer

oRgANiC DreAmS
Hee synthdudes kheb net de voorlopige laatse hand gelegd aan een nieuw nummer van me, dit kindje heb ik Emorva gedoopt. Het is een chilly ambient song. Het complete nummer is online 11 minutjes lang maar liefst, heb wel de bit rate een beetje omlaag gedaan, luister en relax.. ik wacht op reacties.. ben benieuwd.. oh ja de gitaar is door goeber ingespeelt misschien dat sommigen van jullie hem wel kennen..
alle effecten zijn realtime door buzz gegenegeerd ook de distortion op de breakbeat.

l8tr mensjes.. :P

p.s. link -> http://Twin-x.com/fileboard/upload/intro(96).mp3

eerst 3 min. natuurfilm, daarna zeer diepe strings en naar 6 min. lekker weinig drums, en de track loopt langzaam tot zijn eind. Tis niet mijn muziek maar ik denk dat het idee om een ambient track te maken wel geslaagd is.:L

Gaaf, weer eens iets heel anders. :)

Vind het eerste stuk erg gaaf. Het tweede stuk met alles door elkaar en dat vind ik wel een beetje jammer. Distortion op gitaar en beat is misschien iets teveel.

hmmm niet veel feedback over mijn song gehad, was het zo slecht dan.. a:confused:

ik zal vanavond als ik thuis ben nog wel een track opsturen dit keer een housenummer :P

l8tr mensen

Back