• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[tk] Yamaha DX7 mkII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Te koop aangeboden:

Yamaha DX7 mkII

Prijs is €225,-

De DX verkeert in topstaat en is werkend te testen en op te halen in Leeuwarden.
Bij aanschaf krijg je tevens een VHS-video van mij cadeau, genaamd 'advanced DX-7 programming' (met Ronnie Lawson).

:)

Foto's volgen nog.

DX7mk2Slydog1.JPG

DX7mk2Slydog2.JPG

DX7mk2Slydog3.JPG

DX7mk2Slydog4.JPG

DX7mk2Slydog5.JPG

DX7mk2Slydog6.JPG

Specs:
Polyfonie: 16 voices
Klankopwekking: FM Tone Generator (6 operators, 32 Algorythms)
LFO: Sine/Square/Tri/SAW up/SAW Down/Random
VCA: 6 Envelope generators (8 parameters each)
Keyboard: 61 keys (velocity, aftertouch, split and layer mode)
Intern geheugen: 64 patches, 32 performances, 2 micro tunings
Control: MIDI IN/OUT/THRU, Breath Controller
Sliders: volume slider, 3 continuous sliders
Wheels: pitchbend, modulation

€215,-

:kimono:

Oh ja, hij is bitimbraal, je kunt dus twee FM-geluiden tegelijk gebruiken. :eureka:

Heb al meerdere voorstellen gehad maar betrof steeds ruildeals, daarin ben ik niet geïnteresseerd.

Voor belangstellenden: vanwege een vakantie in Griekenland ben ik tot 15 mei niet bereikbaar. :mexico:

Vooruit, leuke ruildeals zijn nu ook toegestaan met eventuele bijbetaling van mijn zijde. Ik moet hier nu echt wat ruimte vrijmaken. :)

Let wel, ik heb geen behoefte aan VA's, behalve die van Clavia dan. Andere dingen die me wel leuk lijken, zijn een Korg MS-10, Waldorf Pulse, Roland SH-09, noem maar op...

Wordt geruild voor de Roland SH-09 van forumlid Omiel. :)

Bedankt voor de aandacht.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back