Yamaha RM1x gezocht

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Ramoonus
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...
schop ik

valspeler, deze is nog niet zo oud 8o)

Gast, met alle respect, niks persoonlijks, maar kun je niet gewoon ophouden met dat irritante geschop en gewoon OF iets met de post laten komen, OF een dag in de trein gaan zitten? Het heeft echt geen zin om te blijven schoppen tot je buurman eindelijk beseft dat hij nog wel een apparaat heeft staan..

Tijd dat je over je PTT- cq trein-angst heenkomt.. :gaap:
5 euro 50 en je hebt het morgen nog in huis.. Wat doe je moeilijk?! Serieus, krijg echt het gevoel dat je die apparaten niet echt graag genoeg wil ofzo anders had je ze al weken in huis kunnen hebben.. Had je nu kunnen freaken met je Nova aan je RM1X..

Oftewel, stop met drammen en opsturen die apparaten!

Nogmaals, no offence, maar ik word er echt een beetje naar van.. Als ik een apparaat echt graag wil reis ik desnoods het hele land door (ben al naar Absynth, Teknoudon'tknow, anoniempje, Rednoiz, Bombario afgereisd voor een mooie deal), of ik laat het ter plekke opsturen! Heb al een Micro-Q, Nova, Behringer compressor, effectenbakkies, van alles met de post mogen ontvangen en nog NOOIT gezeik gehad!

So stop yer whining, en stop met dat nutteloze geschop!

:biertje:

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Ramoonus moet gewoon verhuizen... niks ligt in de buurt van zeeland!

Jawel, Belgiƫ.. :geslaagd: :D

Origineel geplaatst door demian
Jawel, Belgiƫ.. :geslaagd: :D
gadverdamme nee
nee ik verhuis niet
ik blaim gewoon de IB groep voor de lange wachttijd op mn OV

lange wachttijd voor je ov? als je gaat studeren kun je 'm ruim van te voren ophalen toch... Ik (en iedereen die tegelijk met mij ging studeren) in ieder geval wel.

ik studeer niet
volg wel een opleiding maar hier is vervroegde ov niet mogelijk
fukzooi

Status
Please reply by conversation.
Back