Admiral Quality: Poly-Ana

Mikula

Soulman

Klik screenie voor een full-size screenie.

Poly-Ana is de eerste synth gemaakt door Admiral Quality. Er zijn nog geen specs over vrijgegeven, maar het full-size screenshotje laat weinig aan verbeelding over. Nu nog maar hopen dat Admiral Quality haar naam hoog houdt.

Ze verwachten dat het pluggie over een goeie maand uitgebracht wordt.

link: http://www.admiralquality.com

het is een vst nee het is echt.. nee het is een vst.. nee hewt is echt!! nee het is een VST!!

knopjes *D

En nu nog hopen dat de bediening van die knoppies op het scherm ook gebruiksvriendelijk is....... Ziet er niet overzichtelijk uit (plaatjes van knoppen op een scherm is niet hetzelfde als echte knoppen natuurlijke).....

Ach, als-ie maar klinkt.

Lijkt me erg vet, maar dat filter van hun is wel erg zwaar voor het rekenmachientje. Ik hoop dat ze daar iets op gevonden hebben.

vind het echt een draak van een GUI zoals het eruit ziet dan...
waarom maken ze die dingen niet gewoon overzichtelijk?! is ook pcu vriendelijker!

superonoverzichtelijk

Eigenlijk zou iedere plugin ontwikkelaar gedwongen moeten worden ze net als die ohmforce plugins te maken. Een "classic" skin, die overzichtelijk is en 1 "funky" skin, waarmee ze kunnen tonen dat ze zich inderdaad beter bezig kunnen houden met het bewerken van geluid ipv beeld...

Ik vind hem er eigenlijk superstrak uitzijn ook die modulatiebus knoppen erg mooi...

Het is idd niet overzichtelijk ;) maar een beetje sounddesigner hoort aan het geluid hoe de knoppen staan ingesteld, hoef ie niet voor te kijken....

:r Gatver, software!!

Vlug m'n ogen spoelen!

:D

Niet zo mokken dames.
Eerst maar horen, dan ehm... horen.

Origineel geplaatst door Deimos
Eigenlijk zou iedere plugin ontwikkelaar gedwongen moeten worden ze net als die ohmforce plugins te maken. Een "classic" skin, die overzichtelijk is en 1 "funky" skin, waarmee ze kunnen tonen dat ze zich inderdaad beter bezig kunnen houden met het bewerken van geluid ipv beeld...

Ik vind die Ohmforce plugins er juist altijd supervet uitzien.

zit wat met 1.0 te stoeien maar gebruiksgemak is best te overzien.. gigantisch veel modulatieopties als je er zin in hebt
met de bananaskin van hun website is t net n Q

Ik vind het al met al heel erg mee vallen met de overzichtelijkheid, het lijken gewoon wat losse modulair modules samen gepakt. Duidelijker kan bijna niet!! Enig klein minpuntje vind ik de envelopes onderaan en dat ze die nogal wat drukjes opmekaar lijken te zijn uitgevoerd in vergelijken met de rest.

Poly_Ana_Cobalt_Dials.jpg

Back