M-Audio Audiophile USB

Louloene

Ingeburgerd
Hallo,

Net een nieuwe geluidskaart aangeschaft. De audiophile. Hij hangt nu aan mn pc en de drivers en kaart zelf werken correct, maar ik krijg geen enkele output. Kaart is wel goed geconfigureerd bij audio- en geluidsapp. De boxen zijn op de pc zelf aangesloten en niet op de audiophile, is dit het probleem? Er zit overigens geen ingang op de audiophile waar ik mn boxen aan kan hangen (creative). help....

je moet je boxen op de out (uitgang) van je audiophile hangen en je on-board soundkaart kun je het beste uitschakelen (dit kan in doen je configuratiescherm-hardware(geluid)

Vergeet niet de laatste drivers te halen, die erbij geleverd worden zijn waardeloos.

Daarbij is de kans groot dat je Creative boxen met een 3,5mm jack moet aansluiten, en de main out van de audiophile is 2x RCA. Oplossing: even een verloopstekkertje halen van 2x RCA Male naar 1x 3,5mm Female. :eureka:

yep, de laatste drivers geinstalleerd en onboard soundmax uitgeschakeld. Ik heb de creative boxen nu uit de subwoofer getrokken en aangesloten op de Audiophile. Ze passen wel, maar krijg een uiterst zacht totaal krakerig en vervormd geluid. Zal ik toch die verloopstekkertjes moeten halen? O, en waarom krijg ik telkens dat ik de audiophile aanzet weer de melding nieuwe hardware gevonden met bijbhorende verzoeken tot software installatie? Al aantal keren gedaan namelijk

Back