Advies Gevraagd!!

Maurits89

Music = life
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, ik wil graag een mooie hoofdtelefoon aan gaan schaffen het liefst een SENNHEISER. Ik ben ff in de winkel geweest en daar hadden ze SENNHEISER HD202 deze heeft 18-18.000 Hz en kost 25 euro dit is natuurlijk niet DE PERFECTE maar ik vroeg me af, is er veel meerwaarde wanneer ik bijvoorbeeld een SENNHEISER HD280PRO koop met 8-25.000 Hz maar die is dan wel 129 euro, graag jullie advies....

Laatst gewijzigd:
In het algemeen: details in het geluid worden beter hoorbaar bij duurdere hoofdtelefoons.

In principe zeggen specs weinig; de HD590 vindt ik vrij klote klinken, de HD580 vindt ik echt superieur.
Kost wat, heb je ook wat :)

De HD600 moet nog mooier klinken; maar die heb ik niet kunnen proberen, en deze was toch boven mijn budget...

Origineel geplaatst door MrM
In het algemeen: details in het geluid worden beter hoorbaar bij duurdere hoofdtelefoons.

In principe zeggen specs weinig; de HD590 vindt ik vrij klote klinken, de HD580 vindt ik echt superieur.
Kost wat, heb je ook wat :)

De HD600 moet nog mooier klinken; maar die heb ik niet kunnen proberen, en deze was toch boven mijn budget...

Aha keej, maar goed zou jij hem aanschaffen wat de prijs is echt heeeeeel veeeel lager....

Testen is het enige dat echt helpt bij het maken van een goede, persoonlijke keuze..

Irritant antwoord misschien, maar geloof me, sommige dingen moet je niet op aanraden van "iedereen" kopen.

Als je ze allebei luistert, met een CD die je goed kent, moet je een keuze maken; klinkt die dure echt beter/mooier?
Indien ja, heb je het er voor over?
Want, ga je de hoofdtelefoon veel gebruiken? Zit 'ie lekker, of zit die andere lekkerder?

Ik ga primair voor draagcomfort, en secundair voor klank.

Dus eerst luisteren in de winkel!!!

Origineel geplaatst door Maurits89
SENNHEISER HD570 SYMPHONY is dit wat in vergelijking tot de SENNHEISER HD202?

SENNHEISER HD202 Hier
SENNHEISER HD570 Hier

Kort antowwrd: Nee.

Langer antwoord: de ene is gesloten, de ander is open, alleen daarom al vergelijk je appels met peren.
Je kunt toch ook niet twee auto's vergelijken via internet en dan vragen welke auto lekkerder rijdt?

Voel ('em op je hoofd) en Luister (naar je favo CD)...

Attachments

• grotepoes.jpg
    grotepoes.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 102
:biertje: Veel plezier ermee, en kijk uit voor je oren ;)

Back