Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
deze zie je ook niet erg vaak.... en de prijs lijkt me redelijk.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik heb de rackversie gehad. Geen slechte synth maar hier en daar gewoon onvoldoende uitgewerkt vond ik; jammer dus. Het meest irritante was de af en toe verspringende waarden als je aan het editten was, vooral de tuning van de oscillators had hier last van. Was je een geluid aan het bouwen en verstemde in een keer de hele patch.....pas als je naar een andere patch ging en weer terug dan was het geluid soms weer in orde. Ik vind dat soort mankementen voor een synth gewoon niet kunnen dus heb ik hem maar verkocht.
Daarnaast was het gewoon ook niet helemaal mijn geluid......het filter vond ik ook niet super bijvoorbeeld. De Microwave XT die ik heb is qua oscillators enigszins vergelijkbaar (transwaves / wavetables) maar klinkt vind ik veel beter.
Wel heeft de Fizmo een superuitgebreide arpeggiator, een zeer goede vocoder aan boord en de effectsectie was ook vrij goed. Verder had ik geen voedingsproblemen met die bak.
Origineel geplaatst door René
Ik vind de uitwerking bij Ensoniq vaak tekort schieten. Net als de ASR-x. Er zitten fantastisch functies op die Ensoniqs en toch is er steeds weer iets met die apparaten wat teleurstelt. Ach, ze zijn niet voor niets failliet. Waldorf had dat ook, en ik hoop dat het nieuwe management daar meer zorg aan besteedt.
Origineel geplaatst door chielos
hee leo heb je deze eigenlijk ook al gehad?
of kan ik beter vragen hoe vaak je hem hebt gehad...
![]()