Korg 707 synth
8 stemmig, 2 oscs met FM mogelijkheden.
Beschrijving en audio demo's hier!
Dit bakje is van eind jaren 80 en heeft een hoop dikke en diepe soundjes in zich zitten. Niet zo clean en gelikt als de synths van tegenwoordig maar echt ranzig, vuil, vet soms zelfs over the top.
Je kunt hem omhangen d.m.v. een gitaarband. Lekker fout electro / eighties!
Er zit geen handleiding bij maar ik leg hem je uit en dr zit een grote (originele!) instructiesticker op. Optisch is hij ook niet super, ik had hem gekocht om op te knappen (aka pimpen
).
Helaas, 'k zit even wat krap deze maand in verband met (lichte) schade aan de auto en nog een paar onverwachte uitgaven. Dus helaas, dit schatje gaat weg!
Wie o wie is dr erg lief voor mijn 707tje?
vraagprijs 100 euro, doe een goed bod en wie weet heb je een leuke synth voor een leuk prijsje.
Robin
PB me voor mijn nummer, kopers omgeving groningen hebben voorrang en tussen winschoten en groningen (ook in groningen natuurlijk) kom ik hem brengen!
8 stemmig, 2 oscs met FM mogelijkheden.
Beschrijving en audio demo's hier!
Dit bakje is van eind jaren 80 en heeft een hoop dikke en diepe soundjes in zich zitten. Niet zo clean en gelikt als de synths van tegenwoordig maar echt ranzig, vuil, vet soms zelfs over the top.
Je kunt hem omhangen d.m.v. een gitaarband. Lekker fout electro / eighties!
Er zit geen handleiding bij maar ik leg hem je uit en dr zit een grote (originele!) instructiesticker op. Optisch is hij ook niet super, ik had hem gekocht om op te knappen (aka pimpen
).Helaas, 'k zit even wat krap deze maand in verband met (lichte) schade aan de auto en nog een paar onverwachte uitgaven. Dus helaas, dit schatje gaat weg!
Wie o wie is dr erg lief voor mijn 707tje?
vraagprijs 100 euro, doe een goed bod en wie weet heb je een leuke synth voor een leuk prijsje.
Robin
PB me voor mijn nummer, kopers omgeving groningen hebben voorrang en tussen winschoten en groningen (ook in groningen natuurlijk) kom ik hem brengen!