FASTRACKER 2 Rules!!

Ik ben ooit begonnen met Digistudio op de Amiga.

een paar jaar later werdt dat pas Fasttracker op de PC.. meesterlijk programma FT2.

Wel heb ik een jaar of 3 geleden (dacht ik) al mijn .xm files weggemikt. Ik zal eens kijken of ik ergens nog een directory heb verstopt op een cd-tje.

Jaaa! ik heb wat gevonden. Helaas heb ik geen .xm files meer, maar wel een oud audio cd-tje gevonden met wat tracks gemaakt met ft2

het cdtje was gebakken in 1994 dus de liedjes zijn in ieder geval ouder dan 12 jaar

track 01

track 02

track 03

track 04

track 05

track 06

Het zijn niet echt hoogstandjes maar wel leuk om weer eens terug te horen.

De vocalen zijn trouwens van mij :D

:dj:

Origineel geplaatst door 6 trak
en toen al een cd brander? wat hep die brander destijds wel niet gekost? :D

Das een goeie 6track 8o) '94 is wel wat er op staat

Ik sloeg liedjes ook altijd op per jaar in directories, dus kan best zijn dat ze later gebrand zijn. De liedjes zijn oud, daar gaat het om :kroon:

Origineel geplaatst door Kasparov
T klinkt alsof het van plaat opgenomeb is.

In die laatste ja, dat is gewoon een sampletje. Destijds was het ge-pop en gekraak van een plaat heel hip :)

-edit-

Ohh die eerste, daar zit ook wel een aardige zooi ruis in trouwens (maar dat ik niet van plaat)

Origineel geplaatst door Mikula
Je kan hem gewoon downloaden hoor

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fasttracker+2.09&meta=

Ik draaide ft2.09 of 2.07 met gemak onder windows 2000 en xp

Ik ben nou een tijdje bezig geweest met v2.06,2.08 en 2.09beta, maar bij geen van allen krijg ik er geluid uit (als je een hoog en irritant electronisch gekraak niet meerekent)... Hij accepteert de Output Device instellingen gewoon niet (of crashed)

Back