Even voorstellen

DJefke

Ingeburgerd
Ik ben hier al enkel dagen op het forum aan het lezen, het lijkt mij een forum vol nuttige info, dus ik denk dat ik blijf :) Ik heb het forum overigens gevonden via het Midibox-forum.

Ik zal me dus ook maar even voorstellen. Ik ben een 27 jarige Belg en woon in de buurt van Antwerpen. Ik ben een complete beginner. Ik heb ooit wel een DX7 en een gitaar gehad, maar bij gebrek aan tijd om te leren spelen alles weer weggedaan. Ik heb op een blauwe maandag ook wel eens in FT2 zitten prutsen.
Maar nu wil ik een nieuwe poging wagen om muziek te maken, maar dan meteen met een goede start. Ik ben ook al jaren DJ :dj:, dus dat sterkt mijn illusie dat ik niet volledig musically impared ben :P Ik heb ondertussen al een Roland MC-303 en een JV-1080 liggen, en zondag heb ik normaal nog een Yamaha CS1X. Ik weet dat het niet meteen de vetste aparatuur is (ik lees hier toch veel neg meningen over de MC303 en CS1X), maar het lijkt me voldoende om te beginnen. Kwa software ga ik Renoise gebruiken (trackers zijn gewoon fijn).

Moklew !!

Met een Cs1X zijn best leuke dingen te doen. Ik heb er iig een paar leuke dingen uit kunnen halen. En als mastkeyboard voldoet hij ook prima aan mijn eisen: Toetsen en 6 knobs om lekker aan te draaien..

:biertje: Welkom!!

Laat je niet teveel beïnvloeden door al die negatieve commentaren over de types gear die je hebt; 't is maar wat je er mee doet.
Er zijn ook figuren die hun studio(otje) vol hebben gepropt met bergen mooie, dure gear, maar doen er verder weinig tot niets mee..

:D Ieder z'n hobby natuurlijk, maarre..

Welkom!:biertje:

vanhetzelfde! :okdan:

Welkom.....als je mc303 stabiel is dan is hij wel tof vind ik.

!Bienvenida!

Amaai!!!!:halleluja

Back