Hello Goodbye :)

CoolRunning

She's lost control again
Een goedemiddag,

Even mezelf voorstellen: CoolRunning, woonachtig in Dublin, Ierland.
Hobby musicus, gearhead... geboren met een analoge oscilator in m'n hoofd (eentje die af en to aardig gedetuned wordt :) ).

Ik ben een helft (producer/engineer) van "Square Root", een minimalistisch electronisch gezelschap met invloeden van IDM, bodybeat en jaren 70 elektronische muziek. Voorlopig bezig met het voorbereiden van ons eerste album...

Dat is het zo een beetje, als je vragen hebt, mag je die altijd stellen!

Mvg.

CoolRunning

welcome m8 !

Tja,

Proberen m'n Nederlands een beetje te onderhouden :)

Schrijven gaat nog wel, daar kan ik de tijd voor nemen... spreken lijkt ondertussen meer op een soort Anglo-Dietsch...

Mvg.

CoolRunning

Ik ken wel Ieren die naar Nederland komen, maar dat doen ze maar voor één ding... mijn vraag is dus, waarom gaat een Nederlanders in dat koude, natte, winderige Ierland wonen?

Maar wees welkom !

welkom!

WELKOM :)

Welkom op het forum, Ierland rulez misschien wel het aller leukste vakantie land, Dublin is wel een beetje druk. Veel plezier hier.

Groetjes Synthfreak

Re: Hello Goodbye :)

Ik ben een helft (producer/engineer) van "Square Root", een minimalistisch electronisch gezelschap [/B]

Minimalistisch.... dan kan ik je wel helpen... je hebt namelijk veel te veel spullen om minimalistisch te zijn denk ik zo... dus.... wat wil je voor die jupiter 6 hebben? :D

Verder welkom! eeeeeh Welcome.... ;)

Are you seriously from Ireland? Lad?
Leuk speelgoed! En welkom trouwens!

W E L K O M !

Greets from Brussel to Dublin on the Dutch synth forum !

:halleluja

shit man jij hebt ook al zo'n lekkere Jupiter, dat is iets dat ik ooit nog in men bezit wil, ooit..

Welcome over hier!

Heb je ergens wat muziek online staan?
Ik hou wel van minimale sjit!
Wat zijn je voorbeelden/idolen?

Welkom!

Re: Hello Goodbye :)

Origineel geplaatst door CoolRunning
Een goedemiddag,

Even mezelf voorstellen: CoolRunning, woonachtig in Dublin, Ierland.

Mvg.

CoolRunning

Tof, synthforum goes Ireland!

Wat doe je verder in Ierland? Ik kom zelf regelmatig in Naas, vlakbij Dublin voor m'n werk. In nederland klaagt iedereen altijd over de filles, maar volgens mij staat de langst file van Europa permanent tussen Naas en Dublin!

Greetz,

Yawgmoth

Hey allemaal,

Sorry voor het late antwoord, was er ff een weekendje
tussenuit in een warmer deel van Europa 8)

Dank jullie allemaal voor het warme welkom (zeer analoog :) )

Een paar korte antwoorden:

Yawgmoth -- Volgende keer dat je hier bent, laat me ff
weten, kom gewoon langs! Kan je mischien ff de stress
vergeten van de Irish Roads...

oli303 -- Erg grappig, maar ik spreek liever niet over m'n
traumatische ervaringen met de Ierse keuken... het enige wat
hier op culinair gebied telt is natuurlijk de Big Fry... het grote
ontbijt!

Bas -- Binnenkort... bezig met het eerste album van Square
Root... en voordat dat album uit is, staan we eerst op een
compilatie van een Iers label. Zij voorzien ook MP3's op het net, als het zover is, zal ik zeker een berichtje achterlaten!

Mangina -- I'm indeed a Dutch lad living in Ireland...

BDeep -- Ik ben natuurlijk altijd bereid om te ruilen voor een compleet Roland System 100 of een System 700 (LOL), maar dat is dan ook wel een beetje het enige :duivels:

Krz -- Goeie baan... goed geld... lekker veel spullen kopen... lekker gemakkelijke bankmanager etc...

Nou dat was het dan allemaal een beetje. Ga nu ff slapen, want dat ben ik over de afgelopen 4 dagen erg tekort gekomen :Z

Tot later!

Mvg.

CoolRunning

Back