Cubase wil niet samen met M Audio delta 66

Huib

Stamgast
Hee Mensen

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe geluidskaart aangeschaft de M- Audio Delta 66.
En nu doet alles het behalve in cubase.
Hij werkt wel in Audobe Audition.
Maar als ik Cubase sx 3 opstart krijg ik meteen een melding.
Als volgt:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apparaat: Win Groove Wave out NT

Foutcode: FF8-5-000c [4]

Apparaat kan niet worden geopend.

Mischien is de kaart reeds aan een andere applicatie toegewezen
of ondersteunt dit apparaat de full duplex-modus niet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast bedankt

Gr Huib

heb je alles uitstaan voordat je cubase in gaat? en ga ff je settings bij langs om te kijken of je ergens iets met full duplex kan instellen zet full duplex dus aan .. heb je ook de laatste of uberhaupt wel drivers geinstalleerd? en je oude drivers van je geluidskaart ge-uninstalled want dat kan soms ook problemen opleveren

Ja ik heb de nieuwste driver geinstalleerd dus dta moet geen probleem zijn.

Over duplex kan ik niks vinden.

Ik vind het maar een raar iets want audobe audition heeft helemaal geen problemen.

zo te zien is Cubase nog op zoek naar je oude kaartje ofzo.
ik dacht dat cubase zo`n instell app. had waar je je kaart als (asio2) device (inputs/outputs) aangeeft en `m even test enzo. denk dat je dat eerst ff moet doen.

is trouwens een leuk kaartje.

Wingroove wave out??

Ik heb zelf geen delta66 gehad, maar dit klinkt niet als een m-audio driver. Heb je cubase niet ingesteld op gebruik van je oude geluidskaart (welke hij nu dus niet meer kan vinden) ?

Als het goed is moet hij namelijk 'ASIO M-audio' heten (zo heette dat bij mijn audiophile althans.

Dus kijk es even onder je devices welke kaart cubase probeert aan te roepen.

hoop dat dit helpt :)

Yes Yes Yes nou ben ik weer gelukkig

Ik had al zo vaak bij de device setup gekeken en nou heb ik de vst audiobay veranderd

eerst was het asio mulimedia driver en dat is nu M-audio delta asio.

Yes yes en weer bedankt.

Ik kan weer vol gas aan de gang.

groetjes Huib

Dank u

Harstikke bedankt allemaal

en nou gvd muziek maken haha

boeyah!!
alles uit de kast!

Back