gevraagd: Sherman Filterbank 2

Status
Please reply by conversation.

anoniempje

hobby knooier
te koop gevraagd sherman filterbank 2, liefst met rackoren,

nog steeds met spoed, niemand die er van af wil ? ik kan me niet voorstellen dat je dat ding wil gebruiken om je mooie geluid te vernaggelen

nog steeds, ik hoef geen overprijsde shermans van 450 tot 500 euro

vindt 400 tot iets daarboven hele mooie prijs, tijdje terug gingen ze geregeld weg voor 350

dankje maar had hem/haar al gepmt en hij/zij wil er niets vanaf doen plus dan nog eens de benzine kosten dan zit ik ook niet zover meer van een nieuwe met garantie af, ik zoek nog even verder

Origineel geplaatst door anoniempje
dankje maar had hem/haar al gepmt en hij/zij wil er niets vanaf doen plus dan nog eens de benzine kosten dan zit ik ook niet zover meer van een nieuwe met garantie af, ik zoek nog even verder

Hoog uit 50 euro benzine neem ik ff aan. Waar haal jij zo'n filterbank vandaan van rond de 500?

op het forum staan er wat van rondt de 450 tot 500 plus een reisje, een nieuwe kost 630. vindt zelf 400 tot 425 als hij in de buurt is een mooie prijs voor een sherman 2

ik laat hem ook maar op een lager pitje staan ze komen wel weer meer in de tweedehandsmarkt verwacht/hoop ik, prioriteit ligt nu eerst bij een virus.

Ik zoek er eigenlijk ook een, maar dan op fiets afstand, in nieuwstaat en max. €300,-

:bekdicht:

op het forum staan er wat van rondt de 450 tot 500 plus een reisje, een nieuwe kost 630. vindt zelf 400 tot 425 als hij in de buurt is een mooie prijs voor een sherman 2

ik laat hem ook maar op een lager pitje staan ze komen wel weer meer in de tweedehandsmarkt verwacht/hoop ik, prioriteit ligt nu eerst bij een virus.

Waar kan je hem dan kopen voor 630?

Ik had ook gereageerd op die van 450 uit Bussum maar krijg geen reactie

Origineel geplaatst door Zoidsity
Ik zoek er eigenlijk ook een, maar dan op fiets afstand, in nieuwstaat en max. €300,-

:bekdicht:

wat een flauw bericht

is toch logisch dat ik geen 450 of 500 euro neer ga tellen voor een sherman voor ietsje meer heb je hem nieuw

was jij trouwens niet voor 200 euro op een splinternieuwe juno plus veel teveel extra,s aan het azen ?

at 4tune ik zal even kijken voor je waar het voor 630 was

wat een flauw bericht

:D 'k Was in een flauwe bui..

is toch logisch dat ik geen 450 of 500 euro neer ga tellen voor een sherman voor ietsje meer heb je hem nieuw

Da's nou eenmaal een beetje de gemiddelde 2e handsprijs; graag of niet.

Enne tussen de 150 en 200 euro meer voor een nieuwe vind ik toch wel redelijk wat. (Uiteraard mot ie voor 450 - 500 eurie wel in zeer goede staat zijn, vinnik

was jij trouwens niet voor 200 euro op een splinternieuwe juno plus veel teveel extra,s aan het azen ?

Niet dat ik weet. Maar heb je iets in de aanbieding? :D

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D 'k Was in een flauwe bui..

dan mag het :)

ik had echt gemeent er een voor om en na de 400 te kunnen vinden maar dat schijnt erg tegen te vallen, vooral nu ze nouwelijks opduiken op de tweedehandsmarkt, 450 vindt ik wel het randje

misschien dat over een tijdje iedereen z,n sherman weg doet voor het nieuwe rackmodel en het automatisch wat zakt.

niks in de aanbieding op moment.

Status
Please reply by conversation.
Back