[verdict] "Voyager"

Klinkt heftig hè?!
Er zullen toch nog wel niet gesigneerde versies verkocht worden in NL? Hopelijk worden die dan een tikkeltje goedkoper :D

Er zullen toch nog wel niet gesigneerde versies verkocht worden in NL?

ja hoor, ze moeten alleen nog even gemaakt worden. de benelux zal wel niet vooraan de wachtrij staan maar Moog Music is nu, na de NAMM, begonnen met de productie vd "standaard" Voyager. Overigens zijn die mooie blauw verlichte modwielen verkrijgbaar als optie van 149 dollar (zou ik zeker doen! dat ziet er zeer mooi en exclusief uit)

Als de dollar zo blijft staan is het goedkoper om 'm direct vanuit Amerika te bestellen, ipv. een importeur z'n zakken te spekken;)

Als Amerika straks oorlog voert kopen we hem misschien wel voor 12,30 euro, dus zakken met de koers hahah

Origineel geplaatst door Grooveron
valt wel mee, ik kan hem bij musicstore al voor 3200 Euro krijgen!

.....3200 Euro...valt wel mee??!

2 maandsalarissen voor 1 noot polyfonie!!!

O wacht , maar het is Moog, dus mag het zo duur zijn...
als het Roland was, was het de helft goedkoper!:engel:

Origineel geplaatst door Bass
.....3200 Euro...valt wel mee??!

2 maandsalarissen voor 1 noot polyfonie!!!

O wacht , maar het is Moog, dus mag het zo duur zijn...
als het Roland was, was het de helft goedkoper!:engel:

Voor jouw informatie: ze hebben het hier over de Alesis Andromeda, die heeft een paar stemmen meer. De Minimoog Voyager, met slechts 1 (mega)stem is nog duurder, in jouw termen: 2 1/2 maandsalaris. Maar ja DAN HEB JE OOK WEL WAT!
Bovendien is Roland alleen goedkoper omdat het lopende-band-productie is, Een Moog is handwerk. Er is naast de chips ook liefde in het apparaat gestopt en dat voel je als je hem bespeelt.. dus die paar maandsalarissen.. ach ;)

..o sorry ..

ik dacht dat de Minimoog 3200 plEuro was....:o:

Jullie geloven het misschien niet, maar heb gisteren pas voor het eerst op een signature voyager gespeeld.

Nou ken ik alle threads wel over deze synthesizer, maar wil toch even zeggen dat ik werkelijk waar helemaal

"Stunned" was!:confused: Wat een kracht heeft dit ding!!!:duivels: En hoe bedoel je real-time controllers!!!>:|

Ik ben toch ook wel een beetje een "oude bakken" verzamelaar, maar deze staat op dit moment hoog genoteerd op

mijn verlanglijstje!:luv:

Peace...

In interface staat een heel stuk over de Voyager vond wel dat erg veel kritiek stond over de midi inplantatie.

Origineel geplaatst door marcuuu
In interface staat een heel stuk over de Voyager vond wel dat erg veel kritiek stond over de midi inplantatie.

Heb dat artikel ook gelezen marcuuu! Maar persoonlijk vondt ik dat artikel zo verschrikkelijk misplaats!:confused:

Net als of een stelletje violisten een Minimoog voyager gerecenseerd hebben!:confused:

Ik ken op dit moment 4 vrienden die in het bezit zijn van een Voyager (signature edition)

Dat zijn geen kleine jongens! En ik hoor nog steeds elke dag de passie en voldoening die zij beleven aan dit monster!:slotje:

Ik heb zelf iets van 4 uur met dit ding gespeeld, voor mij is deze synth op dit moment moeilijk te overtreffen.:confused:

Midi implantatie? Tuurlijk zijn er wat minpunten! Maar over het algemeen zijn de reacties die ik hoor vol voldoening!:)

Nee! deze bak verdiendt voor mij een :kroon:

Peace...

Origineel geplaatst door marcuuu
Meschien komt er nog een mini moog plus versie :biertje:

Persoonljik zou ik me geen plus versie (Lintronics?) voor kunnen stellen bij de Voyager!

Ik vindt 'em echt af!:L

Peace...:)

Gewoon te gek

Gewoon te gek

:D De Mini-Voya is gewoon te gek (#250). Speelt lekker snel., geen geklier dat sommige contacten niet goed meer zijn, bere goede bediening - en geheugens. Ik test nu de nieiuwste beta software uit, en die is weer een stuk aantrekkelijker, want naast analoog kan je er digitale geintjes mee uithalen als routing van de LFO-s (LFO-1 naar LFO-2 bijvoorbeeld). Een 3D paneel waarme je bijv het totale filter kan sturen. En een geluid - van Minimoog tot iets totaal nieuws. Gewoon een uitbreiding als je al een oude Minimoog hebt, of gewoon als je een toffe analoge solosynth wilt gebruiken.
John

Origineel geplaatst door platform
Voor jouw informatie: ze hebben het hier over de Alesis Andromeda, die heeft een paar stemmen meer. De Minimoog Voyager, met slechts 1 (mega)stem is nog duurder, in jouw termen: 2 1/2 maandsalaris. Maar ja DAN HEB JE OOK WEL WAT!
Bovendien is Roland alleen goedkoper omdat het lopende-band-productie is, Een Moog is handwerk. Er is naast de chips ook liefde in het apparaat gestopt en dat voel je als je hem bespeelt.. dus die paar maandsalarissen.. ach ;)

Sorry maar het ding word op dit moment gedumpt in de states voor "2450 USD"
dus voor 2000 Euro's heb je er al een.
Ik geef toch de voorkeuraan het orginele model D (heb er een sinds kort)
maar dat zal wel nostalgie zijn denk ik.

Voyager

Voyager

Ik wilde hem (de Moog Voyager) in eerste instantie ook kopen, maar vond hem toch te prijzig. ONdanks dat de Nordlead 3 ook redelijk prijzig is, heb ik toch die gekozen omdat de Nordlead 3 24 stemmig is.
En als je dan de Moogsound wil hebben, koop dan een tweedehands Rogue of Prodigy, ben je altijd stukken goedkoper uit.:halleluja

Back