• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Grote opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

4-Tek

Overjarig lid
Aangezien ik tegenwoordig toch meestal met softsynths werk of met bands speel gaat het grootste gedeelte van mn synths weg.

Nord Modular Keys 1100 euro
Waldorf Pulse (2x) 200 euro per stuk
Waldorf Microwave + 2 sound cards 500 euro
MAM DRM 1 200 euro

AAAAAAAAARgh neeee, ik kan er niet meer tegen....
Waarom bied iedereen juist nu vette dingen aan?

200 voor een pulse is echt niet duur!

Mensen, kopen!!!! :D

Origineel geplaatst door mono-poly
waar ga je muziek mee maken hier na?
je hou niks over zo

Met de computer. En met mn basgitaar.

Ik ga een demo opnemen met mn band en ik heb een zootje mics nodig dus die wil ik hiermee financieren. Tegenwoordig speel ik meer bas dan synth. :)

Ik heb er trouwens ook nog 2 ranzige ouwe 4 he SKB flightcases bij. Als alles weg is en ze dus leeg zijn mogen ze ook weg voor 25 euro (samen dus).

Origineel geplaatst door 4-Tek
Tjongejonge wat zijn jullie er allemaal snel bij.

Stelletje aasgieren :)

je wil eer van af toch dus ik koop:)

Je hoeft ze niet te reserveren hoor. Ik haal alles er wel uit. Mag je ze meenemen als je mij de handleiding van de Microwave komt brengen :)

De pulsen gaan hard. Er hebben al 4 mensen gereageerd en ik heb er maar 2 :(

De modular, de microwave en de DRM-1 zijn er nog steeds.

Origineel geplaatst door Boost303

Interesse om iets te ruilen voor de microwave?

Ik heb nog wel het een en ander te ruil staan

Niet echt eigenlijk. Ik wil juist al mn hardware kwijt. Dus ruilen is niet echt handig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back