Het B. Fleischmann-apparaat

Zijn eerste 2 of 3 albums zijn gemaakt met dat ene apparaat, met name dus dat welgekende consumerding dat je op je eigen gelinkte foto's ziet...

Zijn laatste cd is uitgebreid met vocals en acoustische instrumenten en hij heeft ondertussen een live-band.

A-518-1110794677.jpgp

:D

Re: Het B. Fleischmann-apparaat

Origineel geplaatst door bjodero
Iemand enig idee wat voor apparaat dat dan wel niet is?

Het is wel niet een TB303, het is ook wel niet een RS-7000.........
Maar..............het is wel wel een MC-505.

Persoonlijk lijkt het mij een beetje kaal zonder sampler. Die MC505 heeft immers geen sampler onder de motorkap zitten? Maar ja, misschien heeft 'ie stiekem ergens onder in die flightcase een Akai-tje of wat anders een staan.
Hoe zijn die eigen geluiden van de MC505 eigenlijk?

Op die laatste foto zie ik ook een laptop, wie weet wat daar allemaal op staat... i.i.g. is er dan al sprake van twee apparaten i.p.v. één :D

Als je een ubermodular bouwt waar je ook een microfoon, een sampler en een gitaar inbouwt kan het misschien :D Of het de meest praktische oplossing is,is een ander verhaal

www.spectralis.de

Synth, analogefilterbank, SamplePlayer. Vette Sequencer! Alles in 1!

1 nadeel, hij is nog niet af kwa os. zit nu op 0.96 maar os. 0.97 zit eraan te komen

Origineel geplaatst door chielos
dat staat toch met koeieletters op de achterkant! 8o)

Oef, ja... die foto's had ik nog niet getsjekt... Maar die geluiden moeten dan wel beter zijn dan die uit de MC303. Anders geloof ik 'm niet...

Origineel geplaatst door pal
www.spectralis.de

Synth, analogefilterbank, SamplePlayer. Vette Sequencer! Alles in 1!

1 nadeel, hij is nog niet af kwa os. zit nu op 0.96 maar os. 0.97 zit eraan te komen

Nog een nadeel, hij is te duur voor wat ie kan.

Origineel geplaatst door klausito
Nog een nadeel, hij is te duur voor wat ie kan.

Vind ik nogal meevallen hoor!
Een TB303, of een MiniMoog, die zijn te duur voor wat ze kunnen! =)

Back