Nightscapes in Leuven (BE)

Syntax Terror

Oktoknoppie
Aankomende vrijdag, geen entree kosten @ waaiberg, Leuven
(Tervuursevest 60 @ grote ring)

Flyert:

Attachments

• 12may2006.jpg
    12may2006.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 121
in my hometown!
weet je al wanneer jij ongeveer speelt?
moet eerst werken tot 22:00, en dan nog over brussel (afspraken nakomen) - ben waarschijnlijk pas tegen 01:00 of 02:00 uur in leuven...

Origineel geplaatst door feindbild
in my hometown!
weet je al wanneer jij ongeveer speelt?
moet eerst werken tot 22:00, en dan nog over brussel (afspraken nakomen) - ben waarschijnlijk pas tegen 01:00 of 02:00 uur in leuven...

Wij gaan van 02:00 tot 03:00 uur optreden! Weet jij nog ergens een camping in de buurt daar, waar we een beetje bij kunnen komen en chillen na afloop? Heb geen zin om meteen naar huis te rijden (is ook niet echt verstandig):biertje:

aha :)

een camping in de buurt?
hmm, weet ik niet, eigenlijk. er is wel een parking naast de waaiberg ;)

ik zou je onderdak aanbieden, maar moet zaterdag weer werken dus dat heeft weinig zin...

heb je al eens bij de organisatoren gecheckt?

Origineel geplaatst door feindbild
aha :)

een camping in de buurt?
hmm, weet ik niet, eigenlijk. er is wel een parking naast de waaiberg ;)

ik zou je onderdak aanbieden, maar moet zaterdag weer werken dus dat heeft weinig zin...

heb je al eens bij de organisatoren gecheckt?

Ach ik kan ook in de auto ff een paar uurtjes crashen...ook bedankt voor je aanbod, ik red me verder wel (en er komen nog meer mensen mee uit nederland, denk niet dat je dat zooitje ongeregeld bij je over de vloer zou willen *D )

Is Waaiberg dan een vaste discotheek of iets dergelijks? Ja misschien stomme vraag hoor, maar ik ben echt totaal niet bekend daar :o:

Ik ga de organistatie inderdaad nog maar eens mailen, het is vanaf hun kant erg stil geweest, dus alles komt een beetje op het laatste moment...

Het is gelukkig maar 2 1/2 uur rijden, vanaf m'n huis naar Leuven (vermoedelijk de terug reis dus ook)

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Ach ik kan ook in de auto ff een paar uurtjes crashen...ook bedankt voor je aanbod, ik red me verder wel (en er komen nog meer mensen mee uit nederland, denk niet dat je dat zooitje ongeregeld bij je over de vloer zou willen *D )

:D
ok dan.

Is Waaiberg dan een vaste discotheek of iets dergelijks? Ja misschien stomme vraag hoor, maar ik ben echt totaal niet bekend daar :o:

is geen stomme vraag.
boven heb je een café/restaurant (een taverne zoals wij dat noemen), heette vroeger thierbräu hof, en zo ziet het er ook uit.
ondergronds heb je dan een zaal voor optredens/fuiven en een studentenbar ernaast (die doorgaans als backstage fungeert in geval van optredens in de zaal) - is wel een fijne locatie. heb er al een paar keer opgetreden (maar dan wel met een blackmetal-band) en ge-dj't, maar dan als industrial en zieke electronics dj.

Ik ga de organistatie inderdaad nog maar eens mailen, het is vanaf hun kant erg stil geweest, dus alles komt een beetje op het laatste moment...

ja, zo gaat dat wel vaker, hé. komt wel in orde.

Het is gelukkig maar 2 1/2 uur rijden, vanaf m'n huis naar Leuven (vermoedelijk de terug reis dus ook)

:D

Back