behringer adt1616

Status
Please reply by conversation.
Het erge komt nog die verkoper is waarschijnlijk gewoon een dealer die meerdere kaarten op voorraad heeft.
want op het moment dat de ene veiling is afgelopen begint er gewoon weer een nieuwe veiling (Zelfde verkoper gegevens)

Zie: http://cgi.ebay.nl/ADT-1616-ADAT-Ka...ryZ46954QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Slimme handel je koopt een partij kaarten in bij de leverancier, wacht tot dat die niet meer leverbaar is, en je ontvangt zo 200 tot 250% van de nieuwprijs bij een weiling, en als je nog langer wacht mischien 300%, Dat is pas handel

ach ja, het is gewoon slim, aan de andere kant zou behringer hier zelf een stokje voor moeten steken door met een loodvrije versie op de markt te komen.

351 euro is idd een hoop geld, persoonlijk had ik dat er niet voor betaald en waarschijnlijk mijn ddx weer verkocht.

Jezus Iedereen heeft hetzelfde fuckin probleem dus ben ook op zoek naar een adt1616 fuck dalijk is me nieuwe rme hammerfall dsp niet te gebruiken! fuckin klote zooi

Dit is helemaal klote mijn post pakketje met 2 x ADT1616 is gister gestolen dus heb ik die modules nog steeds niet en nu ook nog een hoop administratie van verzekeringswerk en politie aangifte. maar gelukkig zijn ze nog voorraadig bij "Dirk Witte" in Amsterdam, en toevalig woont er 1 meedewerker ook in Zwolle, en neemt nieuwe voor mij mee naar Zwolle,

Sympatieke mensen in die Winkel (Ook telefonisch denken ze mee) :okdan: :okdan: :okdan:

Nu moet ik nog een schade claim indienen bij TPG-Post, Want een bezorger mag niet zomaar pakketen afleveren bij buren, dat wordt ook nog eens bevestigt bij Tracktrace service, en bij rondvraag bij alle buren schijnt het dat geregeld pakketen gejat worden en dat er vaker gedonder is geweest met TPG-Personeel.

Slik, na het lezen van dit draadje sloeg de schrik toe. Ik wilde 'later' zo'n adt1616 kopen maar heb vandaag besloten dat toch maar direct te doen. Heb de laatste kunnen bemachtigen. Als het goed is heb ik komende dinsdag m'n pakketje in huis.
Belachelijk dat het gaat bij Behringer zoals het gaat.

De winkelier in Amsterdam was zeer vriendelijk en wist mij het verhaal te bevestigen wat er in Zwolle is gebeurt.

Maar is de DDX3216 nog wel te verkrijgen dan? en is die er met de ADT1616 er al in te bestellen?

Zou inderdaad ook nog een optie zijn om aan kaartjes te komen.

Het pakketje is nu terecht, de Postbode had het zomaar aan iemand van de flat mee gegeven terwijl dat niet mag met een verzekerde pakketje. vervolgens heeft het pakketje bijna een week bij diegene gelegen.

Nu heb ik 4 x "ADT 1616" voor een "DDX3216" dus moet ik maar binnenkort 2 op ebay veilen.*D

Nu heb ik 4 x "ADT 1616" voor een "DDX3216" dus moet ik maar binnenkort 2 op ebay veilen.*D [/B][/QUOTE]

Fijn dat je je pakket toch nog hebt kunnen traceren!

Ik hoop dat je er nog een paar medegbruikers blij mee kunt maken. Ik verwacht dinsdag m'n uitbreiding maar ik moet eerlijk zeggen dat ik 'not amused' was.

Als die zending niet goed gaat klop ik wel even bij je aan...

javascript:smilie(':kimono:')
kimono

En het is goed gegaan, het pakketje is er en m'n DDX'je zit vol.

:kroon:

Ik heb inmiddels de 2 overgebleven modules verkocht aan 2 nieuwe gelukkige gebruikers.

ik heb inmiddels telefonisch te horen gekregen dat de winkel "Dirk witte" na plaatsing in deze topic binnen 2 dagen door zijn voorraad heen was.

:verkoght: :slotje:

Dit is wel heel erg balen! Ik zou dus ook later een ADT1616 bijkopen om uit te breiden.

Is er nog ergens eentje te krijgen????
Elke tip is welkom!

Met een beetje geluk zal een muziek winkel ze nog op voorraad hebben, maar dat kan wel een paar dagen in beslag nemen met bellen door heel nederland.

Een Webshop heeft vaak niet veel op voorraad van modules, en als je daar iets besteld moeten ze het vaak nog bestellen bij hun leverancier. Het probleem is dat de meeste webshops dezelfde leverancier hebben, en die heeft ze al een paar maanden niet op voorraad.

als je een E-mail stuurt naar Behringer zegen ze dat die mengpaneel en de modules ervan niet meer gemaakt worden. terwijl er op de Website van hun alles nog vrolijk op staat als verkoopbare producten.

Op ebay en marktplaats zie je ze nog af en toe geveilt worden, maar daar zijn mensen die 250 tot 400 euro bieden

Behringer komt met een hele nieuwe lijn met USB mengpanelen, dus ben ik bang dat er geen vervanger komt voor die modules

Dus wordt het voor de mensen die nog geen modules hebben, een bijna onmogelijke zoektoch. en waarschijnlijk zullen heleboel mensen dan proberen hun DDX3216 te verkopen.

Origineel geplaatst door misterCCC
Dit is wel heel erg balen! Ik zou dus ook later een ADT1616 bijkopen om uit te breiden.

Is er nog ergens eentje te krijgen????
Elke tip is welkom!

Ik heb volgens de verkoper de laatste kunnen bemachtigen bij Dirk Witte in Amsterdam.
Hij had er wel twee in z'n systeem staan maar vond er maar eentje. Je kunt ze altijd ff bellen natuurlijk...

Succes!

Origineel geplaatst door Dapaool
Met een beetje geluk zal een muziek winkel ze nog op voorraad hebben, maar dat kan wel een paar dagen in beslag nemen met bellen door heel nederland.

Een Webshop heeft vaak niet veel op voorraad van modules, en als je daar iets besteld moeten ze het vaak nog bestellen bij hun leverancier. Het probleem is dat de meeste webshops dezelfde leverancier hebben, en die heeft ze al een paar maanden niet op voorraad.

als je een E-mail stuurt naar Behringer zegen ze dat die mengpaneel en de modules ervan niet meer gemaakt worden. terwijl er op de Website van hun alles nog vrolijk op staat als verkoopbare producten.

Op ebay en marktplaats zie je ze nog af en toe geveilt worden, maar daar zijn mensen die 250 tot 400 euro bieden

Behringer komt met een hele nieuwe lijn met USB mengpanelen, dus ben ik bang dat er geen vervanger komt voor die modules

Dus wordt het voor de mensen die nog geen modules hebben, een bijna onmogelijke zoektoch. en waarschijnlijk zullen heleboel mensen dan proberen hun DDX3216 te verkopen.

Ik zal misterccc moeten telleurstellen. Ten tijde van mijn zoektocht heb ik alle europese shop gemailt, die in de lijst van behringer voorkwamen als adt1616 module verkopers. Geen enkele had deze nog in hun voorraad. Sta nu wel overal opd e wachtlijst :D

Je zal dus ebay in de gate moeten houden, maar dan ben je tussen de 350-400 kwijt, op Marktplaats staat deze: http://koopjes.marktplaats.nl/muzie...K568H0yb0qaBBw4zdqS9nXgAJ3//QGvvioD&df=1&fta=
Maar zoals je ziet heeft dezelfde gast 350 geboden, overigens erg vreemd want hij overbied zichzelf. Als je zoiets graag wil, dan biedt je niet maar mail/bel je iemand meteen met een goed bod.

Ook zie je nu veel ddx-3216 verkocht worden rond de 450 euro, of incl adat voor 800 a 900 euro, maar dta is dan puut om zon adat in handen te krijgen.

Overigens vind ik het nog steeds erg vreemd dat het stopgezet is want ik zie niet in hoe usb adat kan vervangen qua bandbreedte.

Overigens vind ik het nog steeds erg vreemd dat het stopgezet is want ik zie niet in hoe usb adat kan vervangen qua bandbreedte.

ADAT is 8 kanalen van maximaal 48 kHz en 24 bit. Dat is 9.216.000 bits per seconde. Full speed USB1 is al 12Mb per seconde, USB2 zelfs 480Mb. Dus dat gaat er heel ruim overheen.

Origineel geplaatst door etaoin
ADAT is 8 kanalen van maximaal 48 kHz en 24 bit. Dat is 9.216.000 bits per seconde. Full speed USB1 is al 12Mb per seconde, USB2 zelfs 480Mb. Dus dat gaat er heel ruim overheen.

8o) heb je gelijk in, latency van 4.2 is ook wel werkbaar, my bad

de duurste (XENYX 2442FX) is 3 keer zo goedkoop dan een "DDX3216 met ADT1616 + Hammerfull 9636"

Er zit een soort geluidskaart via USB in, waarmee het mogenlijk is om met de computer te bewerken. en effecten naar de mixer te sturen.

Alleen wat wel jammer is, is dat de mixer verder analoog is. Dus geen ingebouwde Compressor / Gate of Grafische Equalizer.

Maar verder een leuke mengpaneel voor beginners.

Ik heb gisteren en vandaag dus nogal wat zitten rondbellen en mailen en ik heb nog een muziekwinkel gevonden die er kon vastkrijgen.

Ik heb er meteen 2 bestelt. Nu afwachten of ze daadwerkelijk zullen geleverd worden.

Ik hou jullie op de hoogte!

Origineel geplaatst door misterCCC
Ik heb gisteren en vandaag dus nogal wat zitten rondbellen en mailen en ik heb nog een muziekwinkel gevonden die er kon vastkrijgen.

Ik heb er meteen 2 bestelt. Nu afwachten of ze daadwerkelijk zullen geleverd worden.

Ik hou jullie op de hoogte!

Ik wens je oprecht heel veel succes. Weet nu uit eigen ervaring dat het een beetje frustrerend is...

Status
Please reply by conversation.
Back