[Hardstyle] Alpha Section...

XTCypher

Ingeburgerd
Hey mensen!,

Na een maandje prutsen met Cubase SX3 en verschillende VST's ben ik zover gekomen dat ik mijn eerste Hardstyle track af heb...

Ja ik weet niet precies of het nou hardstyle is of jump, ik heb gewoon gemaakt wat ik wou horen :P,

Maargoed ik wil graag feedback van jullie;

Alpha Section || 4:28 || 10,2 MB || 320 Kbps (ja ik weet het overdreven he) ||

Download

Feedback!!! :P,

Thx mensen!

Greetz,
Justen

Laatst gewijzigd:
is harstyle altijd zo saai geintje

het is niet echt mijn ding dus eigenlijk moet ik ook niet posten maar doe het lekker toch

kun je mss iets meer variatie in je baslijn gooien het is nu allemaal zo voorspelbaar

a fijn keep it up doe je ding en spring spring springgggggg :D

grtz

V-C

euh welke baslijn? er zit een kick in, een lead, hihats, een clapje en wat snares... maar geen baslijn? :P,

Maargoed thx voor de feadback!,

greetz,

Ik heb geprobeerd er een baslijn doorheen te laten lopen, maar dan kreeg ik niet de sound die ik wou krijgen.... Ik vind em zonder baslijn ruiger als met... maarja zal wel aan mij liggen... misschien dat ik nog een poging ga wagen ;)

Maargoed FEEDBACK MENSEN!, FEEDBACK!! :P

Greetz

kick mag wat mij betreft wel hefitger zelfde geldt voor de hats en crashes. Op een gegeven moment ben je hem zat snap niet echt de sound die je nu als melodie gebruikt. Krijg een beetje het crazy forg gevoel en dat is jammer!

je mag gerust zeker op de 2:39 iets van een stem of heftigere kick laten komen met een sound, waar je oren van gaan piepen! Het kabbelt een beetje geen climax!

Dus pak een synth erbij je heb vast wel een vst synth waar je me kan detunen! En zet die erover!

Back