[track-uitgewerkt]A sitars Crown

Unic

El Musica
Op aanraden van een paar medeforummers heb ik de track nu verder uitgewerkt.

Ik denk dat ie nu beter tot zijn recht komt idd.
Iets levendiger nu op bepaalde plekken. 2 kleine D70 partijen erbij. effectjes en klaar :D

Ik hoor graag uw mening weer :eureka:

Groeten Arnaud:biertje:

zelfde link:

A sitars Crown

Mooie sfeer, lekkere langzame opbouw van de compositie. Ik vind de algehele sound een beetje aan de oppervlakkige kant, er mag van mij wel wat meer 'body' in.

Al iets te lang geleden voor mij om echt het verschil te horen, veel kan er iig niet veranderd zijn.
Blijft nog altijd mooi.
Als nummer op zich blijf ik het ietsiepietsie te kaal vinden, maar als je me nu zou zeggen dat het past in een cd(-concept) dan neem ik daar graag vrede mee. :D
Maar nogmaals: 't is knap gedaan hé, en een sitar gebruiken (die klank moet in zowat ELKE [gm-]module zitten, maar niemand weet 'm ooit nuttig te gebruiken) moet je maar doen.

Origineel geplaatst door hermax
Al iets te lang geleden voor mij om echt het verschil te horen, veel kan er iig niet veranderd zijn.
Blijft nog altijd mooi.
Als nummer op zich blijf ik het ietsiepietsie te kaal vinden, maar als je me nu zou zeggen dat het past in een cd(-concept) dan neem ik daar graag vrede mee. :D
Maar nogmaals: 't is knap gedaan hé, en een sitar gebruiken (die klank moet in zowat ELKE [gm-]module zitten, maar niemand weet 'm ooit nuttig te gebruiken) moet je maar doen.

tnxx:)

En als de cd er komt... ahum:D Dan mag ie er van mij op:)

Back