Ik wordt gek
:
Ik probeer Cubase SX3 als slave te krijgen bij een maatje van mij. Ik wil gewoon dat als ik op play druk op mijn KorgES, dat Cubase dan mee gaat lopen.
Het liefst ook nog dat waarneer ik eerst op record druk op de ES dat Record in Cubase aanspringt.
We gebruiken daarvoor een M-Audio Midisport 2x2, Cubase SX3 en een KORG ES
Ik weet dat je met een Midex8 dit soort problemen kan omzeilen, maar ik denk gewoon dat het aan de instellingen licht. Er komt iig midi binnen, en ook bij sync-setup heb ik (volgens mij) alles goed staan.
Misschien heb jij wel cubase als slave staan thuis en kan je een screendump maken van je instellingen voor mij
Ik hoop echt dat het gaat werken want ik word hier gek van.
:Ik probeer Cubase SX3 als slave te krijgen bij een maatje van mij. Ik wil gewoon dat als ik op play druk op mijn KorgES, dat Cubase dan mee gaat lopen.
Het liefst ook nog dat waarneer ik eerst op record druk op de ES dat Record in Cubase aanspringt.
We gebruiken daarvoor een M-Audio Midisport 2x2, Cubase SX3 en een KORG ES
Ik weet dat je met een Midex8 dit soort problemen kan omzeilen, maar ik denk gewoon dat het aan de instellingen licht. Er komt iig midi binnen, en ook bij sync-setup heb ik (volgens mij) alles goed staan.
Misschien heb jij wel cubase als slave staan thuis en kan je een screendump maken van je instellingen voor mij

Ik hoop echt dat het gaat werken want ik word hier gek van.