Origineel geplaatst door Burp
De Kaosspad 2 kan wel midi-gesynct worden
Kan iemand mij vertellen wat ik eraan heb mijn kp2 te syncen met andere apparaten? Ik heb geen verschil gemerkt met toen hij gesynct was en wanneer hij niet gesynct was..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Burp
De Kaosspad 2 kan wel midi-gesynct worden

Origineel geplaatst door Sevencool
Kan iemand mij vertellen wat ik eraan heb mijn kp2 te syncen met andere apparaten? Ik heb geen verschil gemerkt met toen hij gesynct was en wanneer hij niet gesynct was..

Origineel geplaatst door Nolet
Je kan de Mo-FX zo schakelen dat het distortion circuit op een Insert zit en de rest van de FX op een aux (slimme jongen van electrix, niet?).
Duzz: 777 in Mackie. Insert van 777 door distortion circuit. Delay en flange en tremolo op de aux. Last but not least de Filter Factory op de master inserts van de Mackie.
Op de Mo-Fx zit overigens voor elk effect een aparte bypass dus je kan de hele Mo-Fx (excl. distortion) over een 2 aux sends zetten (om een stereo image te krijgen).
Klinkt wel goed he? Ik vond het zelf ook al zo'n goed plan![]()

Origineel geplaatst door bass-molecules
dit heb ik me ook laten vertellen, alleen heb ik dat ding hier nog niet zolang staan maar krijg dat niet voor mekaar.
.....
wie weet dit, heb er geen handleiding bij gekregen dus vandaar mijn vraag.

Origineel geplaatst door oozi
ik heb er zelf sinds van de week een en dan is de manual toch wel handig om te hebben. gelukkig zat 'ie d'r in mijn geval wel bij en heb ik 'n prettige scanner, dus bij deze: Mo-FX manual
vooral de midi-implementation chart is wel fijn![]()

Noize Suppressor trekt er in iedergeval bij iedere live act de aandacht mee.