USB of MIDISPORT 2 x 2 ?

Nogmaals: VirusControl werkt NIET zonder USB verbinding.

En zoek eens uit waarom je Fantom een USB aansluiting heeft. Misschien voor een editor en het overzetten van samples oid? (ken de Fantom niet).

Tegenwoordig kan je met USB meer dan met midi, maar dat is dus sterk apparaat afhankelijk.

hoi

hoi

Origineel geplaatst door MikeJarod
Nogmaals: VirusControl werkt NIET zonder USB verbinding.

En zoek eens uit waarom je Fantom een USB aansluiting heeft. Misschien voor een editor en het overzetten van samples oid? (ken de Fantom niet).

Tegenwoordig kan je met USB meer dan met midi, maar dat is dus sterk apparaat afhankelijk.

Dus moet mijn Virus toch met USB verbinden? Jongens ...
De Fantom heeft idd een editor maar is niet zo makkelijk in Cubase te integreren blijkbaar...

naja hoe je die virus + viruscontrol moet aansluiten kun je het beste uit de handleiding halen dan denk ik .. ik weet t nie meer hoor, vage software allemaal :yamaha:

Origineel geplaatst door Roel
naja hoe je die virus + viruscontrol moet aansluiten kun je het beste uit de handleiding halen dan denk ik .. ik weet t nie meer hoor, vage software allemaal :yamaha:

de Viruscontrol werkt goed met de USB, maar vroeg me gewoon af of hij dat met MIDI ook kon... Blijkbaar niet dus.

zo doe ik het!

zo doe ik het!

MIDI aansluitingen setting X7 en Vsynt.

Instellingen op programma’s;
MIDI-IN V synt;

MIDI-OUT V synt;

MIDI-IN/OUT X7;
Voor libration als Editor zelfde instellingen;

Aansluitingen op midi-sport 2x2
In A – naar X7 out
In B – naar V synt out
Out A – naar V synt in
Out B – naar X7 in

Zwarte knop in, alles via PC
Zwarte knop uit, X7 stuurt V synt aan.

Rob
Juni 2005

Attachments

• midi1.jpg
    midi1.jpg
    27,6 KB · Bekeken: 102
vervolg plaatjes

vervolg plaatjes

2.

Attachments

• midi2.jpg
    midi2.jpg
    22,7 KB · Bekeken: 103
plaatje 3

plaatje 3

3

Kon het jammer genoeg niet in het artikel plaatsen....
Hopelijk is het duidelijk.....

Werkt hier prima!

rob
:)

Attachments

• midi3.jpg
    midi3.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 103
Uniquest

Uniquest

Uniquest is een programma wat behoort bij de V synt VC1 kaart, staat op de CD welke bij de kaart zit.
Bij mij werkt dit perfect......

groet,

rob
:)

Origineel geplaatst door Faitman
ik zal ook eens zo'n setup proberen, sebiet naar de winkel wat MIDI-kabels halen :erm:

Sorry maar ik snap jouw echt niet meer.... ik snap dat je dingen wil uitproberen maar dit slaat echt alles....
De viruscontrol werkt niet met midi.... dus waarom zou je hem daar dan op aansluiten terwijl die met usb super werkt....:confused:

En zoek inderdaad uit waarom die fantom usb heeft want met controlers is gewoon veel makkelijker werken dus ik snap dit hele verhaal niet.... als je dan toch op midi gaat dan is het heel simpel.... out naar de in en vice versa.... tada

Maak je ni zo druk man, daar krijg je stress van, ik ben gewoon een beginneling, dus ik probeer maar wat he, ik zal wel zien waar ik uitkom.

Origineel geplaatst door Faitman
Maak je ni zo druk man, daar krijg je stress van, ik ben gewoon een beginneling, dus ik probeer maar wat he, ik zal wel zien waar ik uitkom.
die knakker ook
dus maak jij je ook niet druk
t is weekend

Back