Myspace Thread

Re: 2u

Re: 2u

Origineel geplaatst door R-ond
sine heb je nou al een my space account gemaakt ...of nie

Waarom een account aanmaken?Heb geen complete muziekstudio(maw,een groovebox).En hetzelfde deuntje afrakelen als zovelen?Ik kan niet met tegenslagen omgaan,dus ik blijf er van weg.

Re: myspace thread

Re: myspace thread

Origineel geplaatst door krachtwerk
eeh dudes..

ik vroeg me af wie d'r hier nog meer op myspace zit.
echt wel een goede plek om je muziek te promoten.
dus.. plaats hier een linkje.

dit is de mijne
hiero
:D :D :D

Met dit contact wil ik vermelden:M'n excuses voor de afgelopen berichten eerder Krachtwerk.Was een beetje over,mede door de inbreng misschien van andere 'medestanders' van je.
Bescheidenheid in een forum is niet m'n dada,het is erop of erover.Ok het is gemakkelijk om iemand aan te vallen die zijn muziek te horen brengt hier of ergens anders.Want commentaar geven is gemakkelijker dan zelf iets te realiseren.
Wil je alleen meegeven dat jij alleen in jezelf moet geloven in wat jij maakt.Onafgezien de kritiek die er op zou kunnen volgen.Want dat zal nu eenmaal zo zijn:voor en tegenstanders.
Zo wordt je muzikant!Zijn de allergrootsten niet doorgegaan,desondanks de vele kritieken?JA!
Het siert je dat je eigenlijk weinig of niet bent ingegaan op m'n kritiek.
Ik denk dan dit dit commentaar gewoon overbodig is.
Maar of ik je muziek mag?...Nee.
Dirk

Re: Re: myspace thread

Origineel geplaatst door sinew1958
Met dit contact wil ik vermelden:M'n excuses voor de afgelopen berichten eerder Krachtwerk.Was een beetje over,mede door de inbreng misschien van andere 'medestanders' van je.
Bescheidenheid in een forum is niet m'n dada,het is erop of erover.Ok het is gemakkelijk om iemand aan te vallen die zijn muziek te horen brengt hier of ergens anders.Want commentaar geven is gemakkelijker dan zelf iets te realiseren.
Wil je alleen meegeven dat jij alleen in jezelf moet geloven in wat jij maakt.Onafgezien de kritiek die er op zou kunnen volgen.Want dat zal nu eenmaal zo zijn:voor en tegenstanders.
Zo wordt je muzikant!Zijn de allergrootsten niet doorgegaan,desondanks de vele kritieken?JA!
Het siert je dat je eigenlijk weinig of niet bent ingegaan op m'n kritiek.
Ik denk dan dit dit commentaar gewoon overbodig is.
Maar of ik je muziek mag?...Nee.
Dirk

en dat is prima, zand erover en verder.

Met dit contact wil ik vermelden:M'n excuses voor de afgelopen berichten eerder Krachtwerk.

Het siert je dat je eigenlijk weinig of niet bent ingegaan op m'n kritiek.Dirk

En dit bericht siert jou. :biertje:

Origineel geplaatst door Ro9
Dus daarom ga je anderen af lopen zeiken en een leuke thread verzieken!!!!!!!!!
..[/SIZE]

Nee.De minste weerstand is altijd maar toe te geven.

Er is hier nog niemand die mij gelijk gegeven heeft.Dwz.De 'eentonige' groovebox-deuntjes(en synth's) die je constant altijd hoort in de meeste nummers.Want daar sta ik achter!Je hoort alleen wat echte musici in die boxjes hebben gestoken.
En hetgeen de meesten onder jullie ten horen brengen is hetgeen wat uit de grooveboxjes komen.
Wat is je inbreng in je nummer?!Niks!Want je speelt iets wat een ander heeft gemaakt.En toch mag je dit gebruiken.
Plagiaat noem ik dat.Teren op het werk van een ander?Kan er bij mij niet in!
En nog eens ieder doet z'n goesting hoor,maar mag ik er wel commentaar op geven?Dat is toch waar een forum voor staat!Commentaar geven!Positief of negatief over muziek in al z'n facetten.

ayyyyh

ayyyyh

ik denk datk ter ook ff een treetje bier bij haal en ga liggen want t wordt vermoeiende vrijdag

:engel: :halleluja 2 the groovebox ts all abouthe groove ,...of tie nou uit the box kom of nie
of uit een sp1200,...

arv doe mij een nootje [muzikale dan ]

Re: ayyyyh

Re: ayyyyh

Origineel geplaatst door R-ond
ik denk datk ter ook ff een treetje bier bij haal en ga liggen want t wordt vermoeiende vrijdag

:engel: :halleluja 2 the groovebox ts all abouthe groove ,...of tie nou uit the box kom of nie
of uit een sp1200,...

arv doe mij een nootje [muzikale dan ]
Heb geen tv,dus kan wel wat commentaar kwijt,moet morgen pas werken,en vriendin luistert alleen naar goeie muziek,dus die is al weg.

Nee.De minste weerstand is altijd maar toe te geven.

Er is hier nog niemand die mij gelijk gegeven heeft.Dwz.De 'eentonige' groovebox-deuntjes(en synth's) die je constant altijd hoort in de meeste nummers.Want daar sta ik achter!Je hoort alleen wat echte musici in die boxjes hebben gestoken.
En hetgeen de meesten onder jullie ten horen brengen is hetgeen wat uit de grooveboxjes komen.
Wat is je inbreng in je nummer?!Niks!Want je speelt iets wat een ander heeft gemaakt.En toch mag je dit gebruiken.
Plagiaat noem ik dat.Teren op het werk van een ander?Kan er bij mij niet in!
En nog eens ieder doet z'n goesting hoor,maar mag ik er wel commentaar op geven?Dat is toch waar een forum voor staat!Commentaar geven!Positief of negatief over muziek in al z'n facetten.

Je kunt beter een nieuwe thread daarover openen. Er valt wat te zeggen voor je bevindingen, alleen zijn ze in deze thread niet op de plaats.

Origineel geplaatst door Chinetti
Je kunt beter een nieuwe thread daarover openen. Er valt wat te zeggen voor je bevindingen, alleen zijn ze in deze thread niet op de plaats.
Nee,dat doe ik niet!
Want,ik ik probeer m'n steentje bij te dragen,zelfs hier in deze thread!Moeilijk gaat ook!Een brabants trekpaard haal je niet zomaar van de wei!

Huh...?! Deze thread begon zo leuk... Weest te allen tijde verheugd in elkander, broeders!

Origineel geplaatst door Arv
Arv haalt effe een nieuw bakje nootjes..

"De sterkste man is hij die er alleen voor staat".
Maar moet zeggen ...."effe een nieuw bakje nootjes"....knap uitgedrukt.Wow!

"De sterkste man is hij die er alleen voor staat".
Maar moet zeggen ...."effe een nieuw bakje nootjes"....knap uitgedrukt.Wow!

je maakt je niet bepaald geliefd met zulke uitspraken sinew, misschien wordt het tijd beter na te denken voor je iets post.

Origineel geplaatst door Chinetti

Toch iemand die weet waarover ik praat,niet over muziek,maar over de strategie die m'n nu hanteert.Alles in het handje,kant en klaar,en je verkoopt zo je product!Een knop indrukken en de instantnoten vliegen zo om je oren!
Je hoeft gewoon een paar toetsen in te drukken.
En ik heb wel degelijk jullie muziek gehoord.Resultaat?Hetzelfde,gewoon om van de geeuwen,na de zoveelste van hetzelfde rhythm gehoord te hebben.Waarom luister ik nog naar een internet site van amateurs?!

Toch iemand die weet waarover ik praat,niet over muziek,maar over de strategie die m'n nu hanteert.Alles in het handje,kant en klaar,en je verkoopt zo je product!Een knop indrukken en de instantnoten vliegen zo om je oren!
Je hoeft gewoon een paar toetsen in te drukken.
En ik heb wel degelijk jullie muziek gehoord.Resultaat?Hetzelfde,gewoon om van de geeuwen,na de zoveelste van hetzelfde rhythm gehoord te hebben.Waarom luister ik nog naar een internet site van amateurs?!

god god god, verschijning zoals jij is echt zeldzaam op dit forum. Volgens mij ben je gewoon jalours, snap je de handleiding niet van je presetbak dus maak je maar ambient in je tuin, lekker met bladjes op de wind ritselen ofzo...

Hoe dan ook, je moet gewoon simpel ff optiefen met je strategische amateur psychologie, je pilletje nemen en je vriendin hier aan het woord laten, zo bekrompen zullen ze bij jou thuis nog niet allemaal zijn.

Origineel geplaatst door Formant
god god god, verschijning zoals jij is echt zeldzaam op dit forum. Volgens mij ben je gewoon jalours, snap je de handleiding niet van je presetbak dus maak je maar ambient in je tuin, lekker met bladjes op de wind ritselen ofzo...

Hoe dan ook, je moet gewoon simpel ff optiefen met je strategische amateur psychologie, je pilletje nemen en je vriendin hier aan het woord laten, zo bekrompen zullen ze bij jou thuis nog niet allemaal zijn.
Jaloers?Wel,ik ga zo direct slapen,even omdraaien en ik ben vertrokken.

Toch niemand die er iets van snapt....als we maar tegen iemand kunnen zijn met z'n allen,typisch menselijk gedrag de dag van vandaag,het 'laat maar doen generatie' is groot geworden!.Jij bent geweldig,dus ik steun je ook al ben ik er niet mee eens.Als ik er maar bij behoor.De jeugd is groot geworden zonder zich zorgen hoeven te maken.
Want dat lees ik hier.Je bent zonder zorgen groot geworden! dat voel ik ook in de muziek.Ik ken er niets van,maar ik maak muziek...Jatten van een ander,als het maar opbrengt!.En zeker op het vlak van zich in de kijker te zetten!

Origineel geplaatst door krachtwerk
de lijst voor zover:

mansher
formant
krachtwerk1
krachtwerk2
maks
bjodero
mikanik
nIQ
raph
divi
elektrovolt
arv
ramoonus
hatsum
chinetti
johnnybusca
bananaworld
feindbild
mrt
123bug
madr1
madr2
trash (geen myspace:D)
r-ond
anoniempje
dj discodeluxe
eruk
tim-b

ethereal, jouw link werkt niet!
keep it coming.. jij ook sinew:bekdicht:
Typisch,we respecteren elkaar,onvoorwaardelijk.(groepsgeest)
"En jij sinew,waar ben je?"Alleen!Dus niemand gelooft me.
Ik ben die niet afhankelijk zal zijn van een ander!

Vergelijkbare discussies

Back