Myspace Thread

Origineel geplaatst door feindbild
speel eens op de bal ipv op de man. heb jij m'n muziek al eens gehoord?
als je zo goed weet hoe presets klinken, ben je waarschijnlijk erg vaak druk bezig met door presets te ploegen...
het eerste wat ik doe als ik een synth of fx-unit koop, is alle presets wissen... ik zou dus niet weten hoe de meeste klinken.
ik denk niet dat je 1 preset zult horen als je naar m'n tracks luistert.

btw, de rest kan via pb als je wilt, want deze thread gaat nu toevallig net over je muziek op myspace zetten.
snap je dat?

Begint dan ook niet over interpunctie!Als je negatief wilt flirten dan kan ik dat ook.En ik kan evengoed vol lof zijn over iemands muziek.
Als ik je lees,geen presets te gebruiken dan ben je één van mijn amateur idolen,er zullen er meerderen zijn,maar ik kan het kaf van het koren niet meer scheiden.Zoveel en sorry weer om het nogmaals zeggen éénheidsworstklanken!
Er zijn maar een aantal toonaarden in de muziek.Ok splitst dat in majeur en mineur,ben je een beetje verder.En voordegene die me weer willen afbreken(er zijn er genoeg hier op het forum),gaan we niet spreken van andere scales!En als je dat nog eens met dezelfde klanken,en riffs,licks gaat opvullen,wat meestal uit zo'n instrument komt(klinkt verkoopsklaar),dan kun je evengoed een robot op het podium zetten,die maar wat staat te bewegen.
Kan kritisch zijn maar evengoed vol lof zijn.Dat is denken met je hart,en niet met je hoofd.

Origineel geplaatst door sinew1958
Begint dan ook niet over interpunctie!Als je negatief wilt flirten dan kan ik dat ook.En ik kan evengoed vol lof zijn over iemands muziek.
Als ik je lees,geen presets te gebruiken(waarom ik weet van presetklanken?Ik hoor altijd hetzelfde) dan ben je één van mijn amateur idolen,er zullen er meerderen zijn,maar ik kan het kaf van het koren niet meer scheiden.Zoveel en sorry weer om het nogmaals zeggen éénheidsworstklanken!
Er zijn maar een aantal toonaarden in de muziek.Ok splitst dat in majeur en mineur,ben je een beetje verder.En voordegene die me weer willen afbreken(er zijn er genoeg hier op het forum),gaan we niet spreken van andere scales!En als je dat nog eens met dezelfde klanken,en riffs,licks gaat opvullen,wat meestal uit zo'n instrument komt(klinkt verkoopsklaar),dan kun je evengoed een robot op het podium zetten,die maar wat staat te bewegen.
Kan kritisch zijn maar evengoed vol lof zijn.Dat is denken met je hart,en niet met je hoofd.

Wel,kan dit bericht niet ongedaan maken,weer zo'n misval van dit forum!

sine, doe niet dom.

alleen al door je eerste bericht in deze thread (je commentaar op de pagina van krachtwerk) laat je zien wat voor iemand je bent: je kent nergens iets van, maar tot treurens toe probeer je iedereen ervan te overtuigen dat het omgekeerde waar is...ik ben je soort al wel vaker tegengekomen...
je gebruikt wat vakjargon dat je hier en daar hebt opgevangen, en bingo

maar je vergeet één belangrijk detail: je moet dat vakjargon dan ook wel correct gebruiken.

komaan jongen, luister nu even naar variable, het nummer dat automatisch begint te spelen als je de pagina van krachtwerk opent. trance/dance? "men kloten", zouden ze hier in vlaanderen zeggen.
en als je denkt dat je, om zo'n nummer te maken, maar op één knopje van je grooboxje moet drukken en klaar, dan vraag ik me dit af: waarom kun jij het dan niet? want er is blijkbaar toch niets aan volgens jou

en over de verhouding gratis sites<>muziek: als je al je geld en energie in promotie moet stoppen blijft er niet veel meer over voor je muziek. geef mij dan maar iemand die met een gratis accountje op myspace vette tracks de wereld instuurt.

Origineel geplaatst door Raph
Mrt wil alleen vriendjes zijn met mensen die zijn achternaam of email kennen zegt myspace

wooops! hit it again! :kroon:

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
sinew1958, waarom gedraag jij je als een puber?

Ik gedraag me niet als een puber,maar,telken keren dat ik iets of wat zeg,krijg ik de smeer over m'n lijf!Waarom?
Plezant om me te pesten of wat?(Want dit gaat niet meer over muziek,maar om me af te zeiken!).één of twee die beginnen,en je doet mee?Gewoonte uit school,werk milieu?In groep,en we zijn begonnen om arrogant beginnen te gedragen!Zelfs op het internet,maar ja gewoonte kun je niet meer veranderen.
Maar daar heb ik een zwarte band in om me verweren.

Origineel geplaatst door Raph
Mrt wil alleen vriendjes zijn met mensen die zijn achternaam of email kennen zegt myspace
plus, ze moeten zelf nog een account hebben bij myspace ook!:D coole muziek wel, in ieder geval :)

heb trouwens de mods uitgenodigd om even grote kuis te houden in deze thread (ben wss niet de eerste, maar je weet maar nooit)

typisch puberaal gedrag, en vooral dat "zwarte band" gedoe.
bevalt het je niet, post dan niets.

dee thread gaat over myspace. heb je zelf ook een account ? zo ja, wat is je account ? :)

Ik gedraag me niet als een puber,maar,telken keren dat ik iets of wat zeg,krijg ik de smeer over m'n lijf!Waarom?
Plezant om me te pesten of wat?(Want dit gaat niet meer over muziek,maar om me af te zeiken!).één of twee die beginnen,en je doet mee?Gewoonte uit school,werk milieu?In groep,en we zijn begonnen om arrogant beginnen te gedragen!Zelfs op het internet,maar ja gewoonte kun je niet meer veranderen.
Maar daar heb ik een zwarte band in om me verweren.

Mja,

Hedendaagse trance en dance muziek afdoen als eenheidsworst en preset muziek...
Heel subtiel laten merken dat jou smaak toch wel een niveautje of 10 hoger ligt dan wat de gewone proletarier mooi vind..

En dat forumlid krachtwerk vooral maar jouw ongepaste kritek in eerste instantie maar moet slikken omdat het niet jouw schuld is dat het internet vol staat met slechte muziek...

In het geheel niet arrogant.. :gaap:

Ik snap allereerst niet waarom je erover begon, maar al helemaal niet dat het je verbaast dat je nu tegen enige weerstand oploopt.

Origineel geplaatst door no_disc
sine, doe niet dom.
komaan jongen, luister nu even naar variable, het nummer dat automatisch begint te spelen als je de pagina van krachtwerk opent. trance/dance? "men kloten", zouden ze hier in vlaanderen zeggen.
en als je denkt dat je, om zo'n nummer te maken, maar op één knopje van je grooboxje moet drukken en klaar, dan vraag ik me dit af: waarom kun jij het dan niet? want er is blijkbaar toch niets aan volgens jou

en over de verhouding gratis sites<>muziek: als je al je geld en energie in promotie moet stoppen blijft er niet veel meer over voor je muziek. geef mij dan maar iemand die met een gratis accountje op myspace vette tracks de wereld instuurt.
Luister even naar variable?!Ik denk dat ik dit nummer in - 10 minuten zou ineensteken,wat is daar voor kunst aan kerel?
Dit is zo onnoemelijk slecht dat ie weer leuk wordt.Geef me een groovebox en ik heb één bewonderaar(ster)meer dan hem.

omdat wat je zegt niets met deze thread te maken heeft?
het gaat er in deze thread niet om welke kwaliteit er op myspace staat, maar of je erop staat.
als jij dan bovendien iemand persoonlijk aanvalt en zegt dat zijn muziek op niets trekt, afgaande op het weinig dat je hebt gehoord, verwacht je dan dat dat je populairder maakt?

zoek eens op: off topic, trolling
als je je zo gedraagt, word je als troll beschouwd en is het niet verwonderlijk dat mensen commentaar hebben.
vind je dat écht verwonderlijk?

Origineel geplaatst door mc_kwok
Mja,

Hedendaagse trance en dance muziek afdoen als eenheidsworst en preset muziek...
.
Nu je het over hebt,plugin in je computer,en je bent weer vertrokken.

Tis, spring ff met je super muziek en setup van een flat af...

T'is; A) Je bent depri b) tijd van de maand c) je pilletjes niet genomen of d:) je hebt tbs detentie in nederland (uitgebroken mafkees)

Ga iemand anders vervelen, niemand staat op die nutteloze boodschappen van je wachten en je bent een ras echte randdebiel als je dat nou nog niet door hebt...Ik bedoel, wat verdedig je nou helemaal met de kut stelling van je.

HELP! ik heb op de mijne een foto staan van m'n pc en dan zet ik d'r ook nog 'mijn studio' onder!! 8o) Val ik nu onder hoon van die idioot hierboven? Ik zal er niet minder lang om slapen vannacht!

Origineel geplaatst door mrt
HELP! ik heb op de mijne een foto staan van m'n pc en dan zet ik d'r ook nog 'mijn studio' onder!! 8o) Val ik nu onder hoon van die idioot hierboven? Ik zal er niet minder lang om slapen vannacht!

je bent vuil mrt!
bezoedeld door de vuile preset-consumptiemaatschappij.
met plugins kán je geen echte muziek maken.
met computers tout court niet.
max/msp, reaktor, absynth... allemaal voer voor presethappers.
;)

Vergelijkbare discussies

Back